נבו: "אני רוצה 2 גמרים בלונדון"

השחיין חזר מאליפות אירופה עם 2 מדליות: "דגל ישראל בפולין? מרגש"

זו היתה אליפות אירופה מוצלחת ביותר לגל נבו. השחיין הישראלי קטף שתי מדליות ארד בתחרות היוקרתית בבריכות סגורות. הראשונה ב-200 מטרים מעורב אישי והשניה ב-400 מטרים מעורב אישי כשהוא משפר גם את השיא הישראלי. כמו שזה נראה כרגע, הוא השחיין הבכיר שלנו לקראת המשחקים האולימפיים בלונדון שייערכו בקיץ הקרוב.


  • הספירה לאחור החלה: היכנסו לאזור האולימפי שלנו לקראת לונדון 2012
  • היום (שני) בצהרים הוא חזר לישראל אחרי ההצלחה הגדולה ודיבר על התחושות. "המטרה היתה להתקדם ועמדתי בעבר כבר על הפודיום מהמקום השלישי פעם אחת ובתחרות הזו עשיתי זאת פעמיים, יש התקדמות. עכשיו אני רוצה להתקדם בפודיום".


    "החברים במשלחת התרגשו איתי וגם החבר'ה הגיעו להישגים רבים", פירגן לחבריו, "אני מרגיש בדרך הנכונה וחוץ מהמדליות, בחנו את ההתקדמות שלנו. לונדון? המטרה נשארה גמר או שני גמרים, אני לא מעלה את הרף בגלל התחרות. יש מקום לשינוי המיקום. לא עשינו הכנה מיוחדת הפעם ואנחנו ממשיכים באימונים".


    "התחרות הבאה היא אליפות אירופה לבריכות ארוכות ואני מקווה שאחליף מקומות על הפודיום עם ההונגרים. אני עייף ורוצה כבר להיות בבית אחרי שבועיים. זה היה מרגש לראות את הדגל מונף פעמיים בפולין. אם לא הייתי חוזר ככה הייתי מאוכזב, בניתי על זה. האם הייתי מחליף את שתי המדליות באחת מכסף? שאלה טובה, אולי כסף וקלקול קיבה", סיכם בהומור.