משיח במקום ה-1, צוברי רק 21

אליפות העולם: המדליסט האולימפי ראה את יריבו פותח את התחרות ברגל ימין

אחרי הזכיה הנפלאה של לי קורזיץ' באליפות העולם, רף הציפיות מנבחרת השייט עלה. הבוקר (שני) בפרת' שבאוסטרליה נכנסו למעגל התחרויות, שני גולשי הניל פרייד של ישראל, שחר צוברי ונמרוד משיח, שמנאבקים על הכרטיס הבודד למשחקים האולימפים בלונדון 2012 לתחרות נוספת שתשפיע על זהות הנציג הישראלי בלונדון בדגם המדובר.


לפחות על פי היום הראשון, מצבו של משיח טוב יותר. הוא סיים את שני השיוטים ביום הראשון במקומות 2 ו-1 בהתאמה וכרגע מדורג במקום הראשון הכללי בתחרות. צוברי רק במקום ה-21 אחרי שסיים במקומות 6 ו-16.


"פתחתי רע אבל השתפרתי וסיימתי בצורה הכי טובה", אמר נמרוד משיח, "המטרה שלי היא להגיע לאולימפיאדה ואני מקווה שאעמוד במשימה שלי. מקבלים פה מקסימום נקודות למבחנים לאולימפיאדה. אני רוצה להבטיח את המקום שם ולהשלים את התחרות הזו עד הסוף".


למעשה, השיוטים הבוקר החלו בשעה מוקדמת מחשש לסערה (בדומה לזו שהתחוללה בשבוע שעבר) וכאמור מדובר ביום הראשון מבין שישה ימים של תחרות. כזכור באליפות אירופה (שגם משפיעה מאוד על הבחירה שלהם), משיח מנע מיריבו לזכות במדליה והשאיר את הפער בין השניים במרחק סביר.


שייטות ה-470, ורד בוסקילה וגיל כהן, פתחו ברגל שמאל את התחרות, אבל תיקנו עם מקום 5 בשיוט השני והן כרגע במקום ה-13 בדירוג הכללי. אמנם מדובר בהתחלה לא יותר מדי מרשימה לתחרות, אך יש לזכור שניתן "לזרוק" את אחד השיוטים.


בדגם הלייזר, יובל בוצר, סיים את השיוטים במקומות 6 ו-14 ומדורג כרגע במקום ה-14 הכללי, מקום מכובד בהחלט עבור הישראלי.