קליגר וסלע נפסלו וירדו למקום ה-17

אחרי שכבר עלו למקום ה-4, נענשו השניים ואיבדו סיכוי מעשי למדליה

אכזבה גדולה לגידי קליגר וערן סלע. שני השייטים הישראלים, שכבר טיפסו בבוקר למקום הרביעי, קיבלו הודעה כי הם נפסלו בשיוט השביעי לאחר ערעור של צמדים ממדינות אחרות. השניים פסלו גם בשיוט השמיני ואיבדו סיכוי מעשי למדליה במפרשיות מדגם 470.


  • הספירה לאחור החלה: היכנסו לאזור האולימפי שלנו לקראת לונדון 2012
  • "בזינוק המוקדם לא הערכנו נכון את המרחק מהקו אבל זה יכול לקרות", סיפר סלע לאתר ערוץ הספורט. למרות זאת הצמד הישראלי ינסה למזער נזקים בכל מה שנוגע לאירוע השני: "בפסילה הבריטי המציא מקרה שלא היה. ננסה לשנות את ההחלטה מחר".

    כעת לקליגר וסלע, שמדורגים במקום ה-17, יש 72 נקודות והם רחוקים 39 נקודות מהצמד הקרואטי, סימה פנטאליה ואיגור מראניץ' (33) שמדורגים במקום השלישי. עד תום התחרות נותרו שני שיוטים נוספים ומקצה מדליות מסכם בו הניקוד השלילי הוא כפול. הצמד הישראלי ינסה לנצח בשיוטים מחר בכדי להתברג במקצה המדליות.


    הצמד האוסטרלי הנהדר, מת'יו בלצ'ר ומלקולם פייג' מדורגים במקום הראשון עם 9 נק' בלבד. במקום השני נמצאים לוק פיישנס וסטיוארט בית'וול הבריטים (20).


    גולשות הניל פרייד, לי קורזיץ ומעיין דוידוביץ', זכו ליום מנוחה ומחר יזנקו לשני השיוטים האחרונים לפני מקצה המדליות. כזכור, קורזיץ מוליכה את האליפות עם 14 נקודות שליליות. מרינה אלבאו מספרד נושפת בעורפה עם 20 נקודות. מעיין דוידוביץ' מדורגת במקום ה-11 הכללי והיא תנסה להיכנס לעשירייה הראשונה.