קורזיץ ראשונה. פקחים נשלחו לאתר כריש

באליפות העולם חששו לשלומם של המתחרים. דוידוביץ' במקום העשירי

תנאי מזג האוויר אמנם לא איפשרו לערוך חלק משיוטי היום השני, אבל באתר אליפות העולם בפרת' היו עסוקים לאחרונה בדאגה אחרת. כריש גדול נצפה בקרבת אתר התחרויות ופקחים הוזנקו לאיתור הסכנה מחשש לשלום המתחרים. בגזרת הישראלים שכן נכנסו למים, גידי קליגר וערן סלע במקום ה-12 במפרשיות 470, לי קורזיץ חזק בפסגה וגם מעיין דוידוביץ' החלה לטפס במעלה דירוג גולשות הניל פרייד.

"הדיווח על הכריש הועבר אלינו מדייג מקצועני שאנחנו רואים בו מקור אמין", הסביר מנהל האירוע ג'ון לונגלי. "הודענו לרשויות מערב אוסטרליה שידאגו למסוק הפיקוח השגרתי שיבחן את המסלול. סירות הסיור שלנו ושירותי ההצלה הגבירו כוננות בעקבות הדיווח".


"בטיחות הספורטאים בראש מעיינינו", המשיך לונגלי. "זאת אחת מהסיבות ששינינו את חוקי התחרות כך שבאליפות העולם בפרת' לא יענישו את השייטים שצריכים עזרה כדי לעלות בחזרה לסירות מהמים".


בגלישה בדגם ניל פרייד לנשים סיימה לי קורזיץ את השיוט השלישי במקום השני, את הרביעי במקום הראשון וגם את החמישי ניצחה - מה שסידר לה חזרה לפסגת הדירוג הכללי. מעיין דוידוביץ' סיימה את השיוט השלישי במקום ה-5, ניצחה את השיוט הרביעי בקבוצה שלה וסיימה 7 בחמישי - תוצאות שהקפיצו אותה למקום העשירי.


צמד שייטי מפרשיות ה-470, גידי קליגר וערן סלע, סיימו את השיוט השלישי במקום ה-9, את הרביעי במקום ה-11 ואת החמישי במקום ה-3 והם כרגע במקום ה-12 בדירוג הכללי. נופר אדלמן סיימה במקום ה-28 את השיוט השלישי, ה-22 ברביעי וה-22 בחמישי במפרשיות לייזר רדיאל והיא מדורגת 50.