למשיח הופחתו 2 נקודות במירוץ ללונדון

הגולש שנענש על התקרית עם צוברי: "אני צריך לחשוב איך אגיב על זה"

הוועדה שמינה איגוד השייט הישראלי העניש הערב (שלישי) את נמרוד משיח בגין התקרית עם שחר צוברי באליפות אירופה. למשיח הופחתו 2 נקודות במאבק מול צוברי על הכרטיס למשחקים האולימפיים בלונדון 2012, מה שמעמיד את הפער בין השניים ל-6 נקודות לטובת צוברי.


הוועדה גזלה למעשה למשיח את הנקודות שהשיג בשיוט המדליות, בו על פי הטענה חסם את צוברי כדי שהאחרון לא יזכה במדליה שתעניק לו ניקוד רב. המקום ה-8 בו סיים משיח את האליפות לא יילקח ממנו, אולם האיגוד יתייחס לניקוד של משיח כאילו סיים רק במקום ה-10.


"אחרי ההתבטאות של יו"ר ועדת השיפוט, אתמול בחדשות הספורט, שאמר בפה מלא כי לא עשיתי שום מהלך לא חוקי, חשבתי שזה יספיק למי שזה צריך להספיק כדי לקבל את ההחלטה הנכונה", אמר נמרוד משיח לאתר ערוץ הספורט, "השופטים בארץ מבטלים את השופטים הבינלאומיים. אני צריך לחשוב איך אני מגיב לעונש הזה".


יו"ר איגוד השייט, יהודה מעיין, לא אהב את דבריו של נמרוד משיח וענה: "הגיע הזמן שילמד את החוקה, מהר מאוד לפני שאני אתעצבן". רוני מאיר, מנהל מועדון השייט אילת, אליו שייך שחר צוברי, הוסיף: "נמרוד עבר עבירה חמודה והורשע. העונש קל אמנם, אך הוא ייאלץ להסתובב עם אות קין על המצח תמיד".


שחר צוברי, שנמצא בטיסה בדרכו למחנה אימונים באוסטרליה, שמע מאתר ערוץ הספורט על עונשו של משיח אך טרם הגיב להחלטה. גל פרידמן, מאמנו של משיח, התייחס לנושא בקצרה: "רק עכשיו קיבלנו את ההודעה על ההחלטה. מחר נראה איך מתקדמים".


לנמרוד משיח שמורה האופציה לערער על העונש לאיגוד השייט בתוך 3 ימים. אם אכן יעשה זאת, האיגוד ימנה ועדה נוספת, מורחבת יותר, לטיפול בסוגייה.