אליפות ישראל: משיח ניצח את צוברי

אלוף ישראל שמר על התואר לאחר שניצח את יריבו על הכרטיס ללונדון

נמרוד משיח הוכתר היום (שבת) כאלוף ישראל בגלשני ניל פרייד, לאחר שניצח את יריבו על הכרטיס למשחקים האולימפיים הקרובים, שחר צוברי. עבור השניים מדובר בהכנה לקראת אליפות העולם הקרובה בפרת', אוסטרליה. כמובן שגם מדובר במאבק על אגו, הרבה אגו.

משיח שמר תוארו מהשנה שעברה לאחר שצבר במהלך שלושת הימים האחרונים חמישה ניצחונות (מתוך 9 שיוטים). צוברי, שניצח את שני השיוטים הראשונים של האליפות, סיים עם שלושה ניצחונות והסתפק במדליית הכסף.


יש לציין כי לניצחון של משיח אין השפעה כלל על המאבק ביניהם על הכרטיס ללונדון 2012. "המיני-מירוץ" ביניהם מורכב מארבע תחרויות, אליפות אירופה, שתי אליפויות עולם וסבב גביע העולם בהולנד. צוברי מחזיק ביתרון קטן על פני יריבו לאחר שהקדים אותו באליפות אירופה האחרונה שנערכה בבורגאס. האירוע הזכור ביותר מאותה אליפות, הוא המהלך שנקט משיח בשיוט האחרון באליפות כשמנע מצוברי להשיג מדליה, שהייתה מקנה לו מענק יפה וגם יתרון גדול במאבק בין השניים.


"ברור שאני מאוכזב מהתוצאה הסופית", אמר שחר צוברי לאתר ערוץ הספורט. "לא רציתי לסיים במקום השני, אלא לסיים כאלוף ישראל. הפנים שלי לקראת אליפות העולם, למרות שזה לא כיף להפסיד בבית". משיח הוסיף: "זה בהחלט העלה לי את הביטחון ואני שמח ששמרתי על התואר שלי. ברור שהמטרה שלי הייתה לנצח אותו. שמח על היום הזה".