אליפות ישראל: צוברי מקדים את משיח

המדליסט מבייג'ין ניצח ב-2 השיוטים הראשונים ומקדים את יריבו בנקודה

שחר צוברי ונמרוד משיח, שנאבקים על הכרטיס למשחקים האולימפיים, נפגשו הבוקר ליום הראשון של אליפות ישראל בניל פרייד. השניים נפגשים לראשונה בים לאחר האירוע המתוקשר באליפות אירופה האחרונה, בה מנע משיח מצוברי לזכות במדליה. לאחר היום הראשון צוברי הוא המוליך, כאשר הוא מקדים בנקודה אחת את יריבו.

צוברי פתח מצוין עם ניצחונות בשני השיוטים הראשונים בשדות ים, כאשר במהלך השיוט השני נשבר הטרפז בגלשן של משיח, שסיים פעמיים במקום השני. משיח תיקן מעט עם ניצחון בשיוט השלישי. רון אסולין המוכשר מדורג שלישי בכללי לאחר שסיים את שיוטי היום במקומות 4, 3 ו-3. לירן מכלב מדורג רביעי.


יש לציין כי התוצאות באליפות ישראל לא ישפיעו על הדו-קרב בין השניים על הכרטיס ללונדון 2012. צוברי מוביל על פני משיח לאחר שסיים רביעי באליפות אירופה האחרונה. השניים יאבקו עוד פעמיים במסגרת אליפות העולם בשייט ובאליפות העולם בניל פרייד. התחרות האחרונה במאבק תהיה בחודש מאי 2012 בתחרות גביע העולם בהולנד. המנצח בשקלול התוצאות מארבע התחרויות (אליפות אירופה, שתי אליפויות עולם ותחרות גביע העולם) ייצג את ישראל במשחקים האולימפיים.


אצל הנשים, נרשמה אכזבה דווקא אצל המדליסטית מאליפות אירופה האחרונה, לי קורזיץ. סגנית אלופת אירופה סיימה את השיוט הראשון במקום ה-16 בלבד ופרשה מהמשך התחרות לאחר שהודיעה כי היא לא מרגישה בטוב. מעיין דוידוביץ' מוליכה את התחרות לאחר שדורגה בשיוטים 1-3 במקומות 2, 4 ו-3 בהתאמה.