גלישה: יום רע לצוברי ומשיח

ירדו למקום ה-6 וה-7 בהקבלה. נשים: לי קורזיץ איבדה את הפסגה

היום השלישי של אליפות אירופה בגלישת רוח בבולגריה לא הטיב עם המתחרים הישראלים. שחר צוברי ונמרוד משיח שמתחרים על הכרטיס הבודד ללונדון 2012 נשארו צמודים, אך הפעם הבחור מאילת לקח את ההובלה.

למרות זאת, אלוף אירופה בשנתיים האחרונות ומדליסט הארד מהמשחקים האולימפיים בביג'ינג 2008 ירד למקום השישי אחרי שסיים את שני שיוטי במקומות 4 ו- 10 בהתאמה והצליח לעקוף את משיח, שצנח ארבעה מקומות בדרך לשביעי, לאחר שרשם את היום הגרוע ביותר שלו בטורניר וסיים בשיוטי היום במקומות 11 ו- 15 בהתאמה.


בגזרת הנשים, הגולשת לי קורזיץ שפתחה את התחרות בצורה מושלמת והייתה מדורגת ראשונה במשך היומיים הראשונים ירדה למקום השני. קורזיץ סיימה את שיוטי היום במקומות 14 ו -18, השיוט האחרון לא יחשב עבורה, כיוון והוא היה השיוט הגרוע ביותר עד כה.
 
באליפות אירופה בבולגריה מתוכננים שישה עשר שיוטים בסך הכל, לא כולל את שיוט המדליות שיערך ביום ראשון. במידה שתנאי מזג האוויר יאפשרו לקיים את כל השיוטים, יוכלו המתחרים להיפטר משני השיוטים הגרועים ביותר במקום אחד. עבור צוברי ומשיח מדובר בתחרות הראשונה מתוך ארבע בסך הכל שיכריעו מי מהם יהיה הנציג של ישראל המשחקים האולימפיים בלונדון 2012.