משיח במקום ה-3 באל' אירופה אחרי היום ה-1

שייט:התחרות יצאה לדרך. צוברי במקום ה-8. קורזיץ ראשונה בנשים

המאבק בין שחר צוברי לנמרוד משיח על הכרטיס הבודד למשחקים האולימפיים בלונדון יצא היום (שני) באופן רשמי לדרך, עם פתיחתה של אליפות אירופה בבולגריה. על פי היום הראשון של התחרות ידו של משיח על העליונה אחרי שסיים במקום ה-3 ואילו סיים במקום ה-8. בגזרת הנשים, לי קורזיץ' פתחה מצוין עם שלושה שיוטים נפלאים והיא במקום הראשון.

משיח פתח נהדר את התחרות וניצח שניים מתוך שלושה שיוטים. לעומתו, המדליסט מבייג'ין סבל מיום לא יציב כאשר סיים את השיוטים במקומות 36, 3 ו-23 בהתאמה. למזלו מספר ערעורים שהוגשו השפיעו על התוצאות והוא התקדם עד למקום ה-8. כזכור שיוט אחד "נזרק" בסיום, אז מצבו של הישראלי עדיין סביר.


לתחרות הנוכחית בגלשני ניל פרייד יש חשיבות רבה. על מנת להכריע מי יהיה הנציג הבלעדי של ישראל בלונדון, הוועד האולימפי בישראל החליט על "פייר פייט" בין השניים. ארבע תחרויות מטרה, כאשר הטוב ביותר בסיכום ינצח ויתחרה בקיץ הבא על מדליה אולימפית. התחרות הראשונה מתוך הארבע היא כאמור אליפות אירופה, כאשר לאחר מכן ייקחו השניים חלק בשתי אליפויות עולם ולקינוח ייערך גביע העולם במאי שיכריע באופן סופי את התחרות. 
 
ומה בצד הנשי? גולשת הניל פרייד הישראלית ואלופת העולם לשעבר, לי קורזיץ, מדורגת במקום הראשון לאחר שלושה שיוטים אחרי שניצחה את כל השיוטים ורשמה הישג נהדר. עכשיו היא תקווה לשמור על המקום שלה.