אתם בחרתם: הדור החדש של הספורט בארץ

אבדיה בכדורסל, קארצב בכדורגל ומי בג'ודו? ההצבעה שלכם

יש ספורטאים שרק לראות אותם בגיל צעיר, כבר מצית את הדמיון. ההסתכלות עליהם מורידה ישר את האסימון שמדובר בדור חדש, משהו שטרם ראינו, והולך מעכשיו להכתיב את הטון. בחודש האחרון שאלנו אתכם גולשי הספורט מי הדור החדש בחמש קטגוריות: כדורסל, כדורגל, ג'ודו, ענפים אולימפיים והמאמן.

רגע אחרי, קבלו את הנבחרים של אלפים מגולשי ערוץ הספורט שהשתתפו, כשבמהלך הפעילות חולק פרס שבועי בשווי 1,000 ש"ח במתנה.


אז מי הנבחרים? כמו לא מעט אנשי מקצוע בכירים בארץ ובעולם, גם אתם הצבעתם והבעתם אמון בדני אבדיה, ובחרתם אותו כ"עמרי כספי הבא של ישראל". אבדיה צפוי להיבחר בדראפט ה-NBA של 2020 ולהגשים את ציפיות הענק ממנו, כשבינתיים אוהדי מכבי ת"א ונבחרת ישראל נהנים ממנו. בכדורגל, הכישרון של מכבי ת"א, עדן קארצב, נבחר כדור החדש של הענף, אחרי מאבק צמוד עם הליגיונר שלנו, עילאי אלמקייס מהופנהיים.


ומה בחרתם בג'ודו? גפן פרימו, שכבר רשמה שורה של הישגים כשהיא בת 19 בלבד, נבחרה על ידכם כדור החדש בג'ודו, ענף שכבר העניק לו שורה של הישגים במשחקים האולימפיים. בענפים הנוספים מי שנבחרה הייתה דיאנה וייסמן, אלופת ישראל בריצת 100 ו-200 מטרים, אחרי שניפצה את שיאה של אסתר רות שחמורוב. בקטגוריה האחרונה, עמדו לבחירה מאמנים מכדורגל, כדורסל וכדוריד, אך אתם בחרתם את מאמן הג'ודו, גולן פולק, שמדריך את נבחרת הקדטים של ישראל בג'ודו.


לנו רק נותר לייחל שהדור החדש של הספורט בישראל אכן יגשים את ההבטחה ויוביל את הספורט הישראלי להישגים מרשימים בעתיד.