צפו: ראוזי חזרה, אך הפסידה אחרי 48 שניות

ספגה נוקאאוט מנונייז, שהצהירה: "היא שייכת כבר לעבר"

לילה היסטורי נערך הלילה (בין שישי לשבת) ב-UFC, באירוע ה-207 בלאס וגאס, עם שני קרבות על התואר העולמי בקטגורית משקל תרנגול לגברים ונשים, כשבמוקד רונדה ראוזי חזרה לזירה אחרי למעלה משנה אבל הפסידה בנוק אאוט טכני לאמנדה נונייז הברזילאית תוך 48 שניות בלבד. בגברים: קודי גרבראנט ניצח את אלוף העולם, דומיניק קרוז.


הקרב המרכזי של האירוע הפגיש את אלופת העולם במשקל תרנגול אמנדה "הלביאה" נונייז מברזיל ו"ראודי" רונדה ראוזי, שחזרה לזירה אחרי 13 חודשים מאז הפסדה הראשון בקריירה להולי הולם ואיבוד התואר העולמי.


האלופה סומנה כאנדרדוג, בעוד שראוזי הייתה פייבוריטית מובהקת, אבל המציאות הוכיחה שראוזי לא הגיעה מוכנה גם לקרב הזה מול לוחמת בטכניקת עמידה. נונייז התנפלה עליה מהרגע הראשון במכות אגרוף מדויקות, שפגעו פעם אחר פעם בפנים של הכוכבת ובחלוף 48 שניות בלבד (!) התערב שופט הזירה בקרב, עצר אותו ופסק ניצחון בנוק אאוט טכני לנונייז, שהייתה בטירוף והצהירה בסיום: "ראוזי שייכת להיסטוריה, אני שייכת להווה והעתיד".

אצל הגברים, כאמור, בקרב לפני המרכזי של האירוע, נפגשו דומיניק קרוז וקודי גרבראנט. הקרב נמשך חמישה סיבובים מטורפים, כשגרבראנט, הטוען לכתר הבלתי מנוצח, הצליח לשלוט ברוב שלבי הקרב באלוף הבלתי מעורער ובמיוחד בסיבוב הרביעי, בו הוא שלח את קרוז ארבע פעמים אל הקרשים.


השופטים פסקו בהחלטה אחידה על ניצחון לגרבראנט, שנותר גם בלתי מנוצח עם מאזן של 0:11. אגב, בסוף הקרב שני המתחרים הסכימו להתחבק אחרי היריבות המרה שהתפתחה ביניהם בשבועות האחרונים. בסיום גרבראנט אף קרא תיגר על האלוף לשעבר, טי.ג'יי דילשואו, והשניים צפויים להיפגש במהלך השנה הקרובה.