פראלימפיים: שלושה גמרים בבריכה לישראל

שוורץ, שלבי וממיסטבלוב עלו. טניס כסאות גלגלים: ויינברג הפסיד ארד

המשחקים הפראלימפיים נמצאים לקראת סיומם, והיום (שישי) המשלחת הישראלית נחלה אכזבה אחת לצד סיפוק גדול. שלושה שחיינים - איאד שלבי, יצחק ממיסטבלוב וענבל גפונל שוורץ - עלו לגמרי ובעוד ששרגא ויינברג, שהגיע לקרב על מדליית הארד בלונדון בטניס בכסאות גלגלים, הפסיד המשחק ונותר בידיים ריקות בטורניר היחידים.

 בשחיה, לישראל היה יום מוצלח כאמור. שוורץ, שזינקה למשחה ב-50 מטרים פרפר, סיימה את המרחק בתוצאה של 39.26 שניות. בסיום, המקצים דורגה הישראלית במקום השלישי, שהקנה לה מקום בגמר, שייערך הערב ב-20:30. בנוסף אליה, העפילו הבוקר גם שלבי וממיסטבלוב, שיהיו בקרב על המדליות ב-50 מטרים חופשי.


שלבי סיים בזמן של 1:07.52 דקות, שהקנה לו את המקום השני במקצה בו התחרה ואת המקום הרביעי בדירוג הכללי. ממיסטבלוב נגע בקיר אחרי 1:08.73 דקות, תוצאה שנתנה לו את המקום הרביעי במקצה ואת המקום השביעי בדירוג הכללי.


טניס
ויינברג, שנוצח בחצי הגמר בדרבי הישראלי מול נועם גרשוני, נכנע 1:6, 6:3, 6:4 לניקולאס טיילור האמריקאי וירד מאוכזב אחרי שעה ו-44 דקות של טניס. אחרי מערכה ראשונה נפלאה מבחינת הישראלי, יריבו התעורר ולקח את הארד.


אבל מחר, יהיה זה גרשוני שיוכל לתקן עבור המשלחת הישראלית ולהביא את מדליית הזהב הראשונה אחרי 4 מארד ו-2 מכסף. הטניסאי, שנפצע במהלך שירותו הצבאי, ינסה לנצח את דוד ואגנר האמריקאי במשחק הגמר.