"הכרטיסים הכי טובים הלכו לעובדי החברות"

60,000 מושבים ביום נותרים ריקים אבל עדיין אי אפשר לקנות כרטיסים

אמנם בדרך כלל הבריטים די מצטיינים בהפקת אירועים ואירוח המוני תיירים, אבל נראה שבכל מה שקשור לאולימפיאדת לונדון, התחקיר בעקבות הבלאגן בנושא הכרטיסים יימשך עוד זמן רב אחרי שהמשחקים ייגמרו. אם עד כה הועדה המארגנת הכחישה שיש קושי למלא את היציעים, אז עכשיו כבר אי אפשר להתעלם מהקרחות. הבעיה היא, שיש אלפי לקוחות פוטנציאלים שמעוניינים לרכוש כרטיסים, אך הם לא בדיוק מצליחים.


האולימפיאדה תופסת תאוצה. כל החדשות, האירועים ותוצאות הישראלים כאן באזור האולימפי

המספרים שחושפת התקשורת הבריטית היום (רביעי) הם לא פחות ממדהימים. 60,000 מושבים בממוצע נשארים ריקים ביציע בכל יום של משחקים עד כה באולימפיאדה. במקביל, התלונות הרבות על הקושי ברכישת כרטיסים ממשיכות לזרום. על פי הדיווחים, האתר הרשמי של המשחקים קורס שוב ושוב, והמקומיים (כמו גם התיירים) שמנסים לצפות בתחרויות, מקבלים הודעה כי הכל סולד אאוט, אבל אז רואים חצי יציע ריק.


מרגרט הודג', חברת מפלגת הלייבור הבריטית, הביעה תרעומת: "זה פשוט נורא. כל הכרטיסים למקומות הכי טובים הכלו לחברות מסחריות ולספונסרים של הוועד האולימפי, ואלו חילקו אותם לעובדיהן. אנשים מהיישוב רוצים לקנות כרטיס במיטב כספם, וזה לא אפשרי. זו שחיתות, נדרוש לחקור מי האחראיים לכך".


בתוך כך, יו"ר איגוד האתלטיקה העולמי, למינה דיאק, הודה: יש בעיתיות. ציפינו שכל האיצטדיונים יהיו מלאים, אבל ראינו שבשחייה ובהתעמלות האולם חצי ריק. יהיה לנו קשה למלא את היציע באירועי האתלטיקה, כי חלק מהכרטיסים הגיע לידי אנשים שלא מתכוונים לבוא. חייבים לשנות את ההליך הזה".