קובי בצרות. "אשתו חושדת שהוא בוגד בה"

כוכב ארה"ב צולם ללא חולצה עם שתי נערות לצדו במסיבה בברצלונה

אתמול בלילה, בזמן שקובי בראיינט ונבחרת ארצות הברית פירקו את תוניסיה 63:110, צרה חדשה לכוכב הלייקרס החלה להתפתח ברשת. אתר הרכילות TMZ חשף הלילה (בין שלישי לרביעי) תמונות די מפלילות של הבלק ממבה, ובינתיים בארה"ב הדיווחים על כך כבר הגיעו לאוזניו של אשתו. 

בתמונות שחושף אתר הרכילות, קובי בראיינט תועד במסיבה שנערכה בברצלונה לאחר משחק ההכנה לאולימפיאדת לונדון שערכה נבחרת ארה"ב מול נבחרת ספרד לפני כשבוע. בתמונה הראשונה קובי צולם ללא חולצה, כשלצידו יושבות שתי נערות מצודדות מראה. בתמונה השנייה, אחת מהנערות כבר לא שם, ואילו קובי, עדיין ללא חולצה, והנערה הנוספת מביטים יחדיו דרך החלון.


תוך זמן קצר השמועה הגיעה לאוזניה של ונסה בראיינט, אשתו של השחקן, שכידוע מנהלת איתו מערכת יחסים בעלת אינספור עליות וירידות. את המקרה המפורסם ביותר, בו קובי הואשם באונס, הם צלחו יחדיו עד שהפרשה טושטשה, אך לאחרונה ונסה הגישה בקשה לגירושין, אחרי שמועות על בגידה מצדו של קובי. רק בחודש שעבר בני הזוג הודיעו שינסו לעבוד על הנישואין ולהישאר ביחד, אבל כעת מגיעה הפרשייה החדשה.


על פי הדיווחים, לקובי היה הסבר משכנע. לטענתו, מישהו במסיבה בכלל שפך כוס של משקה על חולצתו של השחקן, ובזמן שהאחרון חיכה שמישהו יביא לו חולצה אחרת, הגיעו שתי הנערות שביקשו להצטלם איתו. תודו שזה קלאסי. גורמים בסביבת אשתו של בראיינט אמרו לאתר הרכילות כי "היא כועסת מאוד, גם כי היא כבר לא יודעת אם הוא בוגד בה או לא, והיא בהחלט חודשת בכך, וגם על כך שקובי בכלל נותן לעצמו להיקלע לסיטואציות כאלו".