טניס: דיוקוביץ ומארי העפילו לשמינית הגמר

הבריטי עבר את ניימינן עם 2:6, 4:6 נשים: ונוס וויליאמס בסיבוב השלישי

כמו תמיד באנגליה, הגשם משפיע על טורניר הטניס. בדיוק כמו המראות הזכורים לנו מווימבלדון, גם היום (שלישי) לא מעט משחקים נפסקו, או אפילו כלל לא החלו בשל משקעי השמיים. עם זאת, למרות מזג האוויר הלא-כל-כך-נוח התקיימו מספר משחקים כאשר הפתעות לא ממש נרשמו והמדורגים הבכירים המשיכו הלאה.

התקווה הגדולה של בריטניה, אנדי מארי, המשיך בכושרו הטוב מווימבלדון (שם הגיע לגמר) וניצח 2:6, 4:6 את ירקו ניימינן הפיני תוך 65 דקות בלבד. מארי שרף את הדשא עם 26 ווינרים (לעומת 6 בלבד של יריבו) ועם 100% (!) הצלחה בהגשה השניה הוא טייל לסיבוב הבא.


שם כבר ממתין לו מרקוס בגדאטיס הקפריסאי, שניצח שחקן 4:6, 4:6 שחקן המדורג במקום גבוה ממנו, רישאר גאסקה (16). הקפריאסי הציג טניס מצויין (למרות 53% בסרב הראשון) וניצל 15 בלתי מחוייבות של הצרפתי בדרך לשמינית.


המדורג 1 בעולם, נובאק דיוקוביץ', טייל גם הוא לשמינית הגמר. הסרבי טיאטא את אנדי רודיק בתוך 54 דקות עם 2:6 ו-1:6. דיוקוביץ' זכה ב-53 נקודות במשחק כולו מול 30 בלבד של האמריקאי, הגיש לא פחות מ-14 אייסים וגם חבט 34 ווינרים מול יריבו חסר האונים. בשלב הבא הוא יתמודד מול לייטון יואיט או מאריו צ'ליץ'.


כמו כן, גם ונוס וויליאמס הספיקה לשחק לפני הגשם. האמריקאית המתקמבקת ניצחה 1:6, 3:6 את אלכסנדרה ווז'ניאק מקנדה אחרי 63 דקות. האחות הגדולה לבית וויליאמס תפגוש בשלב הבא את אנג'ליק קרבר הגרמניה, שגברה על טימאה באבוש ההונגריה 1:6, 1:6.