אדלמן רק במקום ה-35 אחרי שני שיוטים

שייטת הלייזר סיימה פעמיים במקום ה-33 בווימות' מתוך 41 מתחרים

פתיחה איומה למשחקים האולימפיים עבור נופר אדלמן, השייטת בלייזר רדיאל. הישראלית, לה זו הופעה שנייה באולימפיאדה (סיימה במקום ה-16 בבייג'ין לפני ארבע שנים), דורגה בסוף יום השיוטים הראשון בוויימות' היום (שני) במקום ה-35 הכללי מתוך 41 מתחרות, אחרי שסיימה פעמיים במקום ה-33.

שיוט 1
אדלמן פתחה רע מאוד ולאחר המצוף הראשון היא דורגה במקום ה-38 הכללי מתוך 41 משתתפות. לאחר מחצית השיוט היא הידרדרה למקום ה-39, אבל בשני המצופים האחרונים (מתוך ארבעה) היא השתפרה מעט וטיפסה תחילה למקום ה-37 ובהמשך ל-33. בהמשך היום (בסביבות 15:40 שעון ישראל) אמור להיפתח השיוט השני של היום, ואדלמן תנסה לשפר את מיקומה וגם להחזיר מעט מהכבוד שאבד בשיוט הראשון.


שיוט 2
הניסיון השני כבר נראה יותר טוב, כאשר היא החלה במקום ה-24. הרוחות החלו להתגבר ובמצוף השלישי היא חוותה צניחה גדולה של 9 מקומות אל המקום ה-33. הישראלית ירדה במצוף הבא עוד מקום, עלתה שניים במצו החמישי וירדה למקום ה-33 בקו הסיום, כדי לסיים את היום הרחק הרחק מהצמרת.


אבל עם כל הכבוד לנופר אדלמן, הרגע הגדול של השייט הישראלי יגיע ביום שלישי, כאשר לי קורזיץ ושחר צוברי ייכנסו למעגל התחרויות בדגם הניל פרייד. קורזיץ, אלופת העולם המכהנת, נחשבת לתקווה האולימפית הגדולה ביותר של המשלחת הישראלית ותנסה החל ממחר להוכיח מדוע.


לעומתה, צוברי מגיע לאולימפיאדה השנייה שלו (זכה במדליית הארד לפני 4 שנים) אחרי מאבק ממושך מול נמרוד משיח על הכרטיס הבודד. על פי דיווחי מזג האוויר, בווימות' נושבות רוחות חזקות מאוד, דבר שצפוי להקשות על צוברי להראות את היכולות הטובות שלו.