היועמ"ש של הפועל: "די לשירי השואה"

עו''ד פינס פנה לאוהדים. 20:00: בכורה לדוד מול ב"ש

אחרי שהפועל תל אביב ניצחה בערעור ועונשה (שלושה משחקי רדיוס בגין השלט "פניני לגז") בוטל, יצא היועץ המשפטי של הקבוצה, עורך הדין עמית פינס, בקריאה לאוהדים. האיש שייצג את האדומים באותו דיון בבית הדין העליון פשוט אמר "די כבר" לאיזכורים המכוערים - בשירים וגם בשלטים - של תקופת השואה.

פינס פירסם בעמוד הפייסבוק הרשמי של הקבוצה מכתב פתוח ובו הוא מבקש מהם לחדול מהקריאות. "דווקא פסק הדין המזכה מבהיר ביתר שאת כי למרות שהקבוצה זוכתה אין להבין ממנו כי מעתה יש היתר להשתמש או להניף שלטים אשר יש בהם ביטויים השאובים מלקסיקון הביטויים הייחודי לשואה", כתב פינס. "בתי הדין של ההתאחדות שידרו מסר כי מעתה והלאה כל אירוע כזה יזכה לטיפול משמעתי מחמיר".


המכתב נמשך בזו הלשון: "ללא קשר לפסיקת בתי הדין ובמנותק מן ההקשר המשמעתי או העונשי - ביטויים כגון אלו, אשר עושים שימוש בפרק האפל ביותר התולדות ההיסטוריה היהודית על מנת לנגח את הקבוצות היריבות ובמיוחד את היריבה העירונית, הם בלתי נסבלים...


מכיוון שלא האוהדים הם אלו הנושאים ישירות בעונשים המשמעתיים, אלא הקבוצה, יש להניח כי במידה והתופעה תמשך העונשים בגינה יחמירו ויתגברו. הנזק שייגרם משליך מן הסתם גם על אוהדיה וגם על אותם אוהדים שלא קראו קריאות שכאלה. לפיכך - אנו פונים אליכם, דווקא לאחר זיכוי הקבוצה, לחדול באופן מידי מקריאות שואה".

מתכוננים לב"ש
ב-20:00 תתמודד הפועל בווסרמיל מול הפועל באר שבע, במה שיהיה משחק הבכורה של פרדי דוד. כרגע, לא ברור מי יפתח בהרכב שכן המאמן החדש לא תירגל 11, אך ניתן להעירך מי יהיו אלו שיעלו. מור שושן צפוי לשחק במרכז ההגנה לצידו של יגאל אנטבי בשל הפציעות הרבות.


בעמדות המגנים עשויים לפתוח נא'אל חוטבה ושמעון הרוש, אולם גם טיאגו קוסטה בתמונה בנוגע לעמדת המגן הימני. בקישור האחורי אמורים לשחק אלמוג כהן ואריק דג'מבה דג'מבה. טל בן חיים וסלים טועמה צפויים להשלים את חוליית הקישור, ועומר דמארי וטוטו תמוז שחוזר מהשעיה אמורים לשתף פעולה בחוד. אפולה אדל צפוי לפתוח בין הקורות.


ההרכב המשוער: אפולה אדל; נאאל חוטבה (טיגאו קוסטה), שמעון הרוש, מור שושן, יגאל אנטבי; אריק דג'מבה דג'מבה, אלמוג כהן, סלים טועמה, טל בן חיים; עומר דמארי, טוטו תמוז.