הקלאסיקו לא משנה, מוריניו כבר ניצח אתכם

הוא מעצבן אתכם, גורם לכם לתרץ ומנהיג את האופוזיציה. אוהדי ברסה, הפסדתם

שחצן, פרובקטור, יהיר, מלא בתירוצים, מלא בעצמו, שקרן, אגו מניאק, מעצבן, שוויצר, בונקריסט, מעורר אנטגוניזם, מטורף, גנב דעת, מבטא מעצבן, אנטי כדורגל. כן, אתם צודקים בהכול אבל הוא ניצח אתכם. אין מה לעשות. הוא ניצח אתכם כי אתם מתעסקים בו. כי למרות שזכיתם ב-13 תארים ב-4 השנים האחרונות ולמרות האופוריה שעוטפת את החיים שלכם הוא עדיין היחיד שגורם לורידים הקטנים שלכם בצוואר להתנפח ולאדמומיות קלה בלחיים שלכם. לא רונאלדו. בטח לא אוזיל. אפילו לא מרסלו. גם לא אבי לוזון או טביב. רק הוא. ולכם בכלל יש את הקבוצה הכי טובה בעולם.

הוא ניצח אתכם כי בכל פעם ששחקן שלכם נופל ברחבה, אין אחד שלא רוצה לראות הילוך חוזר. כי כל הרחקה או פנדל שאתם מקבלים מלווים בצליל של "המ..." וכמעט כל החלטת שופט לטובתכם גורמת לויכוחים בסלון. אפילו בבית שלכם. וזה לא קרה בגלל טום הנינג אוברבו או מאיר לוי או אפילו פפה אלא רק בגללו.


הוא ניצח אתכם כי גם אתם יודעים שלא משנה עוד כמה תארים פפ גווארדיולה יאסוף בדרך, עדיין ירחף מעליו סימן שאלה קטן, זה שלפניו התהיה האם הג'נטלמן יכול לעשות את הקסמים שלו גם במקום אחר, מדינה אחרת, שם הוא יהיה עטוף פחות בצמר גפן, ויותר חשוף לחיצים. מוריניו, לעומת זאת, תמיד ייחשב לאחד משלושת המאמנים הטובים בעולם. בטאבו. כן, גם אם בסוף הוא יפסיד את האליפות הזו.

הוא ניצח אתכם כי קבוצה כמו שלכם לא אמורה להתלכלך. רק התארים והיכולת שלה אמורים לדבר. אבל זה כנראה לא מספיק. לפחות כשאתם רואים אותו. איכשהו מי שהיתה הדבר הכי טהור ונקי מחוץ למגרש מתפלשת בשלולית הבוץ שהוא חפר לה. וזה, בכנות, נקרא להפסיד לו.  להביט בגווארדיוליים, המסים, והצ'אבים מנסים לעקוץ אותו בחזרה או לדבר על השופטים, זה כואב. כי במגרש שלו אתם תפסידו. או בעצם כבר הפסדתם.


הוא ניצח אתכם כי עד לרגע שהוא הגיע תמיד הייתם יכולים לצחוק עליהם. לפחות בליגת האלופות. עכשיו הוא בדיוק באותו שלב כמוכם בצ'מפיונס. בעצם, לו גם יש שער חוץ. הוא ניצח אתכם כי עד לרגע שהוא הופיע שלושת רבע מהעולם אהב את ברצלונה ולרבע שנותר פשוט לא היה איכפת. עכשיו, שלושת רבעי מהעולם אוהב אתכם אבל הרבע האחר מחכה לרגע שתיכשלו.


הוא ניצח אתכם כי למרות שיש לכם את אוסף השחקנים הכי מושלם בעולם, הוא מוביל עליכם ב-4 נקודות. ב-2 ניצחונות. ואפילו בהפרש השערים. והוא הביא בקיץ את קאייחון ואתם את ססק פברגאס ואלכסיס סאנצ'ס. אתם קולטים?  אה, והוא גם שבר את שיא הכיבושים בכל הזמנים. ואתם לא.

הוא ניצח אתכם כי אחרי הרבה זמן אתם מתחילים להשתמש בתירוצים. הגביע הספרדי זה לא מפעל חשוב.. במשחק אחד הכל יכול להיות.. איך אפשר לנצח 10 שחקנים בהגנה... והיו גם הרבה מאוד פציעות.. פעם לא הייתם כאלה ומישהו חייב להגיד לכם את זה. כי הקבוצה הכי טובה בעולם (זה השם שלה לא?) לא צריכה לחפש תירוצים.


הוא ניצח אתכם כי עד שהוא הפך למאמן של ריאל, לקואליציה הקדושה של מסי-צ'אבי-המוזיאון בקאמפ נואו-אינייסטה-גווארדיולה לא היתה ממש אלטרנטיבה. עכשיו לאופוזיציה יש סוף סוף פרצוף, רגליים, קול ומבטא לטיני. קוראים לה. נו תנו לי להיזכר.  אה, כן. ז'וזה.


ואולי הדבר הכי חשוב בכל הסיפור הזה. הוא ניצח אתכם כי גם אם הקבוצה הכי מדהימה בעולם, הכי טובה בעידן המודרני, הכי מוכשרת בגלקסיה, הכי טובה ביקום, הכי גדולה בהיסטוריה או איך שלא תקראו לה תנצח בקלאסיקו, היא עדיין תהיה עם נקודה אחת פחות ממנו. מהשחצן, מהפרובוקטור, מהיהיר, מהמלא בתירוצים, מהמלא בעצמו, מהשקרן, מהאגו מניאק, מהבונקריסט, מהמעורר אנטוגניזם, מהמטורף, מגנב דעת, מהמבטא המעצבן, מהאנטי כדורגל. כלומר ממוריניו.