ובחיפה זה תקין? לטביב יש זכות לבקש הסבר

הפועל תל אביב לא סוחבת? שלמה שרף טוען שלבעלים יש זכות להעיר

אני לא חושב שאלי טביב קובע את ההרכב בהפועל תל אביב, אבל זכותו של בעל הבית להביע את דעתו. אני חושב שדרור קשטן לא צריך להרגיש נפגע אם הבעלים מבקש הסברים או להגיד את מה שהוא חושב.


מאמן צריך להקשיב ולשמוע לבעלים של הקבוצה כי לפעמים הבעלים יכול לתת עצה טובה ולהגיד למאמן את מה שהוא חושב כפי שעיניו רואות. לעתים זו יכולה להיות עצה טובה. אני לא מבין מדוע כשמדובר בטביב זה הופך למצב בעייתי. יענקל'ה שחר אומר את דעתו לאלישע לוי ולא עושים מזה סיפור, אבל כשאלי טביב אומר משהו לדרור קשטן זה "לא לעניין". לדוגמא, כשהביאו את בנאדו למכבי חיפה שאלו את אלישע לוי? הבעלים קבע ובגלל זה אריק הגיע שם.


אם אלי טביב היה מנחית עוזר מאמן לקשטן, למשל, אתם יודעים מה היה קורה פה? השאלה היא מדוע כל מה שקשור לאלי טביב זוכה לכותרות שליליות. מדוע דווקא בהפועל ת"א נראה שהוא משפיע, אבל כשג'קי בן זקן יושב ליוסי מזרחי על הספסל זה בסדר. למה הכל סביב טביב הוא כזה, בגלל שהוא לא נולד בהפועל או שבגלל שצבע הפנים שלו לא מתאים למישהו? יש פה טעם לפגם.


אני רואה את הדברים אחרת. מותר לבעלים להגיד את דעתו והוא יכול לדרוש הסברים. אני לא יודע מה היחסים בין אלי לדרור ומה קורה שם, ואני גם לא יודע על מתיחות ביניהם. אני לא רואה שם טעם לפגם.


בכל מקרה, הפועל לא הרשימה מתחילת העונה וכשהפער הוא 9 נקודות זה מתחיל להיות קשה ומסובך יותר מדי. אני חושב שלהפועל ת"א הנוכחית יש הרבה בעיות. היא עושה את שלה מבחינת הגנתית, אבל לא עוזרת לחלק ההתקפי. אי אפשר להשוות את התרומה ההתקפית של גל שיש ונא'אל חוטבה לזו של דדי בן דיין ועומרי קנדה. אפשר לראות שיש גם בעיות בקישור שהוא די אנמי ואפור. בסופו של דבר, הפועל בנויה על טוטו ודמארי ועל היכולת שלהם לכבוש שערים. אם סגרתם אותם בצורה טובה, אין לה אפשרות לכבוש והיא ולא יוצרת מצבים. ובצורה הזו, קשה לשמור על התוצאה.