אליפות העולם: בוסקילה וכהן עלו למקום ה-3

שייטות ה-470 חזק במירוץ למדליה לאחר 8 שיוטים. יום מנוחה למשיח וצוברי

המשלחת הישראלית עשויה לסיים את אליפות העולם בשייט, שנערכת בפרת' שבאוסטרליה עם לא פחות מ-3 מדליות (!). אחרי מדליית הזהב המדהימה של לי קורזיץ, נמצאים גם נמרוד משיח וגם צמד השייטות ורד בוסקילה וגיל כהן חזק במירוץ. היום (שישי) עלו בוסקילה וכהן למקום השלישי הכללי. משיח וצוברי זכו ליום מנוחה.


  • הספירה לאחור החלה: היכנסו לאזור האולימפי שלנו לקראת לונדון 2012
  • בוסקילה וכהן פתחו את היום בצורה קצת פחות טובה, כאשר סיימו את השיוט השביעי במקום העשירי בלבד וירדו זמנית למקום החמישי. אולם השייטות הישראליות תיקנו וחזרו לעצמן במקצה השמיני אותו סיימו במקום הרביעי. בזכות התוצאה הזו ובזכות המעידות של יריבותיהן לצמרת, עלו בוסקילה וכהן מקום אחד בדירוג.


    עד לסיום התחרות נותרו 3 שיוטים, כאשר המסכם, מקצה המדליות, ייערך ביום ראשון. טארה פאצ'קו וברטה בטנזוס מספרד מוליכות את הטבלה עם 31 נקודות. איי קונדו ו-וואקאקו טבאטה מיפן מדורגות כעת במקום השני עם 44 נקודות שליליות. רק שלוש מעל לבוסקילה וכהן (47). צמד הניו זילנדיות, ג'ו אליי ואוליביה פווארי, נמצאות במקום הרביעי בפער של 6 נקודות מהישראליות.


    ניל פרייד: יום חופש לגולשים
    מחר יזנקו נמרוד משיח ושחר צוברי לשני השיוטים המסכמים של תחרות הניל פרייד, רגע לפני שיוט המדליות המכריע שייערך ביום ראשון. עבור משיח זו תהיה הזדמנות להתבסס בשלישייה הראשונה ולנסות להבטיח לעצמו לפחות את מדליית הארד. צוברי מעט רחוק מהעשירייה הראשונה, שמקנה מקום בשיוט המדליות, אך ינסה להפתיע. בטבלה הפנימית ביניהם התוצאה היא 1:7 לטובת המדליסט האולימפי מבייג'ין, אך היא תשתנה בהתאם לנקודות שיצבור משיח. המיני-מירוץ ביניהם כולל אליפות עולם נוספת, בניל פרייד בלבד, שתיערך בחודש פברואר ואת תחרות גביע העולם בהולנד שתתקיים בחודש מאי. שלושה חודשים לפני המשחקים.


    דירוג הניל פרייד (לאחר 8 שיוטים)
    1. דוריאן ואן ריסלברג (הולנד), 14 נקודות
    2. פיוטר מישקה (פולין), 20
    3. נמרוד משיח (ישראל ), 23
    4. פריז'מיסלב מיארצ'ינסקי (פולין), 31
    5. ביירון קוקאלאניס (יוון), 34
    6. איבן פסטור (ספרד), 36
    7. ג'ון פול טובין (ניו זילנד), 37
    8. ז'ואאו רודריגס (פורטוגל), 40
    9. טום אשלי (ניו זילנד), 40
    10. ג'וליאן בונטם (צרפת), 51
    ...18. שחר צוברי (ישראל), 85