שטילוב: "אפשר לזכות בזהב בלונדון"

המתעמל נחת אחרי זכייתו במדליית הארד באליפות העולם: "הכל תלוי בי"

אלכס שטילוב חזר לפנות בוקר (שלישי) מאליפות העולם בטוקיו בהתעמלות מכשירים אחרי שרשם הישג נפלא כשזכה במדליית הארד בתרגיל הקרקע והבטיח את השתתפותו במשחקים האולימפיים בלונדון 2012. המתעמל, שחלק את המקום השלישי עם דייגו היפוליטו הברזילאי, בשל תרגיל נהדר (15.466 נקודות) הפך לישראלי השביעי שהבטיח את מקומו בבירת אנגליה בקיץ.

"ידעתי שאני מוכן לתחרות ואני שמח שחזרתי עם מדליה משם", אמר שטילוב עם נחיתתו בישראל. "מדלית זהב בלונדון? זה בהחלט ריאלי. הכל תלוי בי. המתעמלים המובילים, בנוסף לאלה מרומניה ואולי גם ממדינות אחרות, יהיו במשחקים האולימפים אבל ההבדלים ביננו לא גדולים. ליפני שזכה בזהב הפסדתי במעט נקודות. בלונדון זה יכול להיות הפוך".


"זה לא פעם ראשונה שאני זוכה במדליה ואני לא חושב שתהיה לי ירידת מתח. אני אקח חופש שבוע-שבועיים ואז אשוב לאימונים. עשיתי הרבה פיזיותראפיה אחרי שחוויתי פציעה בברך (ב-2010) ואחרי 4 חודשים כבר התאוששתי. אני מאמין שהשיא עוד לפניי, מקווה שהוא יגיע באולימפיאדה".


"אני מקדיש את המדליה לכולם, למדינה, למאמן, לחבר שלי וכמובן לגלעד שליט שיחזור בשלום. גם במהלך התחרות התעדכנו כל יום לגבי שליט ואני שמח כמו כולם על חזרתו הצפויה".