שחר הבטיח חיזוק. המו"מ עם מנדז'ק יתקדם

נשיא חיפה שוחח עם אוהדים. דוס סנטוס יפתח מול שטרסבורג?

נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, הבטיח לאוהדי הקבוצה שעוד השבוע יחתמו שני שחקנים חדשים במועדון. שחר, שנחת עם האוהדים שהיו בשטרסבורג אחרי קונקשן בטורקיה, שוחח עם כמה מהם. הוא גם ערך שיחה עם ג'ורג' מנדז'ק, ובקבוצה לא פסלו את האפשרות שתחול התקדמות במו"מ איתו. "יגיע קשר ובלם בקרוב מאד", אמרו בחיפה.


אחרי יום חופשי, הירוקים יקיימו היום (ראשון) אימון בבוקר ובערב. אליסון דוס סנטוס עשוי לחזור להרכב על חשבונו של עאיד חבשי המורחק, אלא אם כן המאמן יעדיף לפתוח במערך של ארבעה שחקני הגנה בתקווה לשחק כדורגל יותר התקפי אחרי ההפסד 3:1 בצרפת בסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית. 8,000 אוהדים כבר רכשו כרטיסים למשחק הגומלין בסמי עופר.


מי שמאוכזב מאד מכך שלא שיחק בשטרסבורג הוא מוחמד עוואד. החלוץ, שפתח את העונה עם בישול ושער, תורגל לא פעם ב-11 לפני ההתמודדות. בחיפה הסבירו שישנם משחקים שעוואד יתקשה לשחק מהם, בעיקר כאלו שהמשמעת הטקטית חשובה, שכן עבודת ההגנה היא לא הצד החזק שלו.


מרקו בלבול יצטרך להחליט עד יום חמישי אם לפתוח שוב עם רז מאיר כמגן שמאלי, על אף הביקורות שהועברו בנושא. המאמן מאד מעריך את מאיר, אבל מצד שני ישנם גורמים במועדון שטוענים שמגן שמאלי פותח חייב שרגל שמאל שלו תהיה החזקה.


השחקנים החמיאו ליעקב שחר, שמיד אחרי שריקת הסיום חיזק אותם והאמין שבמשחק הבית הקרוב הם יוכלו לשנות את התוצאה. חבשי, שספג ביקורת על הפנדל שגרם והכרטיס האדום שספג, עשוי שלא להיות נוכח במשחק הגומלין בשל אירוע משפחתי.