"התנאים כאן מטורפים. אגור במגדל יוקרה"

סירושטיין שעבר לתאילנד בראיון: "בית"ר לא דיברה איתי"

מיקי סירושטיין נפרד מבית"ר ירושלים אחרי שנתיים ופתח פרק חדש ביעד די מפתיע - סופאן בורי מתאילנד. בראיון לערוץ הספורט הוא סיפר על השיקולים שהובילו אותו לתחנה החדשה ומה גרם לעזיבה שלו את הירושלמים?


"קיבלו אותי יפה", אמר סירושטיין מתאילנד. "לקבוצה שלי יש איצטדיון מדהים ומתקן אימונים מקצועני ברמה אחרת. יש לנו צוות זר עם שני פיזיותרפיסטים סרבים, מאמן כושר ברזילאי ועוד שני עוזרי מאמן ואנליסט. הקבוצה עצמה היא בטופ של הכדורגל בתאילנד עם תנאים מטורפים, אבל לא התחילה את העונה טוב. עברתי בדיקות רפואיות במשך שמונה שעות ודאגו לי לכל דבר".

"אני שמח לחתום כאן ולפתוח פרק חדש בקריירה", הוסיף הבלם. "המשפחה שלי תגיע בעוד שבועיים ונגור בבנגקוק. ההצעה הגיעה אחרי שהם חיפשו בלם זר, טכני וחזק. התנאים הכספיים מעולים והשתפרו גם לעומת ההצעה הראשונית. ברגע שאשתי נתנה את האישור לעבור לגור עם הילד בתאילנד, הלכתי על זה בכל הכוח. נגור במגדל יוקרה, יש כאן אוכל כשר ונתחבר לבית חב"ד. כבר יצרתי קשר עם הקהילה היהודית, כך שלא תהיה לנו בעיה".


אז למה הוא עזב את בית"ר ירושלים? "העונה הסתיימה והם בחרו שלא לדבר איתי באופן אישי", הודה סירושטיין. "עשיתי את השיקולים שלי ובחרתי את מה שהכי טוב עבורי ועבור המשפחה שלי. היה לי חשש להגיע לתאילנד באמצע העונה, אבל כשרואים את רמת הניהול והתחזוקה מבינים שהגעתי למקום מדהים".