דקוואן ושון ג'ונס ייעדרו שוב מול ראשל"צ

חולון, עדיין בסגל חסר, תנסה להשוות ל-2:2 בסדרה

שוב, הפועל חולון תגיע הערב (ראשון) ב-20:30 כשהיא עם החרב על הצוואר. הקבוצה של דן שמיר, שניצלה מהדחה במשחק הקודם עם ניצחון ביתי, רוצה להחזיר את הסדרה הביתה למשחק חמישי, בעוד שראשון לציון יודעת שניצחון שלה, שווה פיינל פור.


בקבוצה של גודס התאכזבו מאוד מהיכולת במשחק הקודם, ואף אמרו בסיום שייתכן כי השחקנים הרגישו ״נוח מדי״ אחרי יתרון כפול ומול הסגל החסר של חולון. בפועל, פרט לאדם אריאל שהיה מצוין, כל השחקנים היו מתחת לרמתם הרגילה, כשבצוות המקצועי של הקבוצה טענו כי התקשו מול הסגנון המהיר של היריבה.


״המשחק הזה הוא ללא ספק המשחק הכי חשוב של העונה״, אמר נמרוד טישמן, שמגלה יכולת טובה בסדרה. ״עבדנו קשה בשביל להגיע למעמד הזה וניתן את הכל כדי לנצח. למדנו ממשחק מספר 3 ונעשה את ההתאמות. ביחד עם הדחיפה של הקהל המדהים שלנו נוכל לעשות את זה״.


חולון שיחקה בסגל חסר במשחק הקודם, אבל זה לא מנע ממנה לספק תצוגה התקפית ולצמק ל-2:1, כאשר שחקני החמישיה קולעים 95 נקודות. גם הערב חולוניה תיאלץ להסתדר ללא שון ג׳ונס ודקוואן ג׳ונס שלא כשירים. הסנטר נפצע כזכור בצלעות במשחק הראשון בסדרה, עובר מאז טיפולים אינטנסיביים, אבל הוא עדיין לא בריא. גם דקוואן ג׳ונס טרם החלים מהפגיעה בשריר הירך האחורי.


בכל מקרה, גם ללא צמד הג׳ונסים, חולון הסתדרה במשחק השלישי עם הרכבים נמוכים ועם דריון אטקינס שמתפקד למעשה הגבוה היחידי. עבור דן שמיר זה עשוי להיות המשחק האחרון בתפקיד, שכן אין לו חוזה לעונה הבאה, ועל פי דיווחים בחו״ל, הוא סיכם את תנאיו בקבוצת ניו זילנד ברייקרס - דיווחים אותם הוא מכחיש. אוהדי חולון ״התנפלו״ על הכרטיסים עם פתיחת המכירה - ולאחר 10 דקות נחטפו כל 400 הכרטיסים שהוקצו להם. בכל אופן, ההערכות הן שיהיו למעלה מ-500 אוהדים בצהוב-סגול בבית מכבי.