צור: "לא נראינו טוב, אבל התוצאה חשובה"

שוער רעננה התעודד מה-0:0 מול סכנין במחזור הפתיחה

הפועל רעננה, פתחה אמש (ראשון) את העונה עם 0:0 פושר מול בני סכנין. הקבוצה מהשרון הגיעה לאצטדיון בדוחא עם תווית של מועמדת לירידה ולמרות ההכנות הרבות, לא הצליחה להכניע את מחמוד קנדיל.


את המשחק פתח קורצקי במערך של חמישה שחקנים בקישור כשהחלוץ הצעיר, יואב תומר, מוביל את ההתקפה. ההגנה הנהדרת שהציב המאמן אמנם בלמה את ניסיונותיה של סכנין, אבל זה לא הקל על הרעננים בניסיון לייצר יתרון. בחלקו השני של המשחק, החליט המאמן להוריד את מירקו אורמוש להגנה, במטרה לשמור על התוצאה עד שריקת הסיום. שערים אמנם לא היו במפגש בין השתיים, אבל הכרטיסים חולקו בשפע. מתוך שישה צהובים - שלושה מתוכם נרשמו על שם הפועל רעננה (בן והבה, מירקו אורמוש וכארם ארשיד).


אסף צור סיפק יכולת טובה עם שער נקי ולאחר המשחק אמר: "זה משחק ראשון שלנו בליגה. נראינו לא כל כך טוב, אבל הצלחנו לשמור על 0:0 והתוצאה חשובה". חדי העין ודאי שמו לב שהשוער עלה אמש לכר הדשא כשלזרועו סרט שחור. צור הסביר: "במהלך השבוע שעבר, נפטר מנהל הקבוצה שליווה אותי בכל מחלקות הנוער בהפועל פתח תקווה. הוא היה מאוד משמעותי עבורי וכך בחרתי לכבד אותו היום".


במחזור השני של הליגה, תארח הפועל רעננה באצטדיון רמת גן את הפועל קריית שמונה, עליה הצליחה לגבור במשחק גביע הטוטו האחרון. על הציפיות לקראת המפגש אמר השוער: "אני מקווה שהמשחק מול קריית שמונה יגמר באותה הצורה, 0:1 קטן יספיק. אנחנו מתכוונים לבוא ולהשיג את שלוש הנקודות הללו, זה הכי חשוב".