קיארטנסון חוזר להרכב, בכורה בסגל לקניוק

קרויף פירסם את ה-11 של מכבי ת"א לעכו. גם יצחקי פותח

מכבי תל אביב תעלה צפונה לעכו במטרה לחזור אל המקום הראשון הערב ולהגדיל, לפחות זמנית, את הפער מהפועל באר שבע.  המאמן ג'ורדי קרויף יאלץ ככל הנראה להסתדר ללא הקפטן שרן ייני שסובל מחבלה ברגלו ולא הצליח להשלים את האימון המסכם, כמו גם אייל גולסה שסובל משטף דם בירך ואמור לקבל מנוחה.


כידוע, גם יובל שפונגין לא יעמוד לרשותו היות והורחק מול הפועל באר שבע. המאמן, כהרגלו, לא תרגל הרכב, אך נראה כי הוא ייתן את חולצת ההרכב לטל בן חיים, או שינסה להסית את דור פרץ לעמדת הבלם.

במידה ופרץ אכן יעבור להגנה, כריסטיאן באטוקיו יתפוס את מקומו בהרכב. גם אייל גולסה סובל משטף דם בירך שהקשה עליו להתאמן אך הוא במצב טוב יותר מייני ואמור להיות בסגל ואולי אף בהרכב, בהתאם למצבו בסמוך למשחק. בן חיים עשוי לפתוח בהגנה ופרץ בקישור, אך גם ברק יצחקי וחוסה רודריגס בתמונת ההרכב לצד אבי ריקן.

"קשה למצוא חורים או חללים בהגנה במשחקים כאלה, חשוב להבקיע מוקדם", הבהיר קרויף לגבי צורת המשחק שהוא ירצה לראות הערב מול נועלת הטבלה. "אני חושב שאנחנו מוכנים למשחק הזה, אנחנו יודעים כמה המשחק הזה חשוב. צריכים להמשיך עם אותה אינטנסיביות. כשיש לנו את הגישה הזו אנחנו בדרך כלל משיגים תוצאות טובות".

לצורך כך וידאר קיארטנסון צפוי לחזור להרכב כשלצידו יפתחו אלירן עטר או ניק בלקמן. מי שיצא עם הקבוצה הבוקר למלון ועשוי להיות בסגל ואף לקבל דקות לראשונה בקבוצה הוא גידי קניוק, שגם חוגג היום את יום הולדתו ה-25. אגב, כל הכרטיסים לאוהדי מכבי ת"א אזלו והאיצטדיון צפוי להיות מלא כמעט לחלוטין.