21:00: הפועל מול דימונה. אביחי ידין בסגל

שני הכוכבים של הדרומיים ייעדרו מהגביע. אקסברד בחוד

בשורות טובות להפועל תל אביב: אחרי היעדרות של למעלה מחודשיים, אביחי ידין חזר לסגל הערב (רביעי, 21:00) מול מ.ס דימונה בגביע המדינה. הקשר לא פותח בהרכב, אך אמור להשתלב במהלך המשחק כמחליף.


גם ניר לקס ודניאל גרץ שבו לסגל, כשלקס פותח במקומו של פדרו גלבאן. לאחר שהתלבט, המאמן קובי רפואה מתלבט בחר לעלות עם טל בנש במקום לרז נחמיאס בעמדת המגן השמלי ופרט לכך, לא נערכו שינויים בהרכב. רפואה הזהיר את שחקניו מלזלזל ביריבה מליגה א'.


עוד לפני המשחק הערב, הגיע ברונו סוארס לוולפסון להיפרד מחבריו לקבוצה. בנוסף פרסם הבלם פוסט פרידה בעברית באינסטגרם: "זו הייתה תקופה קצרה, אבל אינטנסיבית. החיבור שלי עם הפועל תל אביב היה מהיר מאוד והייתה לי חוויה חיובית ביותר. תודה רבה לצבא האדום על התמיכה הגדולה, לכל השחקנים ולצוות של הקבוצה. אתגעגע מאוד לתקופה הזאת בישראל ולכל החברים שלי. בהצלחה ויאללה הפועל! נתראה בעתיד".


בצד של דימונה ישנן חדשות לא טובות. אם הקבוצה מליגה א' תכננה להפתיע, אז בלי שני הכוכבים שלה זה הולך להיות יותר קשה. ינון ברדה פצוע, ועשהאל בן שבת הודח מהסגל לאחר שעבר עבירת משמעת.


הרכב הפועל ת"א: אריק ינקו, עידן כהן, אדי גוטליב, ישראל ראש, טל בנש, אוראל דגני, אור אוסטוינד, ניר לקס, שחר הירש, מוטי ברשצקי ועידו אקסברד.


הרכב מ.ס דימונה: אלדד אלמקייס, משה אסולין, שי נח, ליאל זגורי, יהונתן נחום, דור סבן, ערן סוויסה, עווד פיראס, אור עלוא ויונתן רביבו.