בוזגלו: "העימות עם הקהל לא חילחל לקבוצה"

קשר בני יהודה הצטיין ב-0:3: "שמחים שאבוקסיס שינה מערך"

בצל המתיחות עם חלק מהאוהדים, שיצאו גם אתמול כנגד הבעלים ברק אברמוב, בבני יהודה נשמו לרווחה מתצוגת התכלית מול בני סכנין וה-0:3 המוחץ והמשכנע.

במחצית המשחק, בני יהודה כמעט ונותרה בעשרה שחקנים לאחר שמאוויס צ'יבוטה רדף אחרי השופט צביקה לוי בירידה לחדרי ההלבשה, אבל הורחק מהמקום על ידי אנשי בני יהודה והמאמן יוסי אבוקסיס שמיהר להכניס אותו לחדר ההלבשה ולהרגיע אותו.


"וואו, היה חשוב מאוד לנצח", נשם לרווחה בסיום אלמוג בוזגלו, שרשם בישול ומעורבות בשער נוסף אמש והיה מהבולטים על כר הדשא. "אחרי שני נצחונות ברצף היה לנו פנצ'ר קטן, אבל הפעם באמת הוכחנו שאנחנו יכולים לשחק וליזום גם נגד קבוצה ברמה שלנו, שיחקנו משחק מצויין ואני שמח עם הניצחון הזה".

יוסי אבוקסיס נטש אמש את מערך שלושת הבלמים בו נקט ברוב שלבי העונה ובוזגלו מברך על כך. "אנחנו שמחים על שינוי המערך כי נגד קבוצה ברמה שלנו בבית אנחנו כן צריכים לבוא וליזום והוכחנו את זה, הראינו תצוגת כדורגל בהרבה מאוד דקות. כיף גדול, רק רוצים להמשיך לנצח. אני נהנה מאוד בבני יהודה, באמת כיף לי. בשבילי לבשל זה בדיוק כמו להבקיע. טוב לי בבני יהודה ואני רוצה להמשיך כמה שיותר לתרום לקבוצה".


הקשר כמובן לא יכל להתעלם מנושא הקהל, אך הבהיר כי "מה שהיה עם הקהל לא חילחל לתוך חדר ההלבשה. "ידענו לעשות את ההפרדה ואת זה צריך לרשום לזכות המועדון שעשה הכל כדי שזה לא ייכנס לחדר ההלבשה, אנחנו נתרכז רק בכדורגל. אני מקווה שזה ייפתר בקרוב כי אנחנו צריכים את הקהל איתנו".


בשבוע הבא תצא הקבוצה למשחק האחרון בסיבוב ומפגש קשה במיוחד מול מכבי נתניה, שתגיע אחרי שתי תוצאות תיקו מאכזבות. "יש לנו משחק נגד קבוצה מאוד קשה. נתניה היא הקבוצה הכי חמה בליגה, היא פתחה מצויין, היא משחקת כדורגל התקפי טוב. צריכים להיערך בהתאם ונקווה שנצא משם עם תוצאה טובה".