16:00: מכבי-אשדוד. אייל גולסה צפוי לפתוח

קרויף רוצה להיצמד לצמרת. גם קיארטנסון אמור לחזור ל-11

לאחר הניצחון בחצי גמר גביע הטוטו ושביעות הרצון מחזרתו של חוסה רודריגס, במכבי תל אביב קיבלו אתמול (שישי) בשורות טובות מכיוונו של אלי דסה. המגן שערך בימים האחרונים מספר אימונים עם הקבוצה, השלים היום את האימון עם הקבוצה בהצלחה לקראת המשחק מול מ.ס אשדוד. יש לציין שהיה מדובר באימון קל מכיוון שרק ביום רביעי הצהובים שיחקו מול הפועל קרית שמונה, אך בכל זאת דסה עשוי להירשם בסגל.


מי שייעדר בוודאות הוא כריסטיאן באטוקיו, שג'ורדי קרויף החליט שלא לכלול בסגל. כפי שפורסם בערוץ הספורט, ישנה אכזבה מסוימת ממנו והוא עשוי לעזוב יחד עם טינו סווץ סושיץ' בחלון ההעברות בינואר.


ג'ורדי קרויף קבע את האימון המסכם אתמול לשעה 16:00, שעת המשחק היום. זאת על מנת לדמות את האקלים שישרור במשחק, בשעה בה מכבי תל אביב לא רגילה לשחק.

על אף שביעות הרצון מיכולת הקבוצה מול קרית שמונה ביום רביעי, נראה כי יהיו מספר שינויים בהרכב. אייל גולסה, דור מיכה, וידאר קיארטנסון ואלירן עטר, שזכו למנוחה, צפויים לחזור להרכב. רודריגס, שפתח באותו משחק, עדיין לא נמצא בכושר ל-90 דקות וישנה התלבטות האם לפתוח איתו בפעם שנייה ברציפות בתוך שלושה ימים לאחר היעדרות של חודשיים, או לשלב אותו כמחליף במקרה הצורך.


בצוות המקצועי ישנה שביעות רצון מהציוות של טל בן חיים וז'אן סילבן באבין במרכז ההגנה. נראה שהשניים, שהצליחו לשמור על שער נקי ברביעי מול קריית שמונה, ימשיכו לשחק יחד בהרכב גם מחר.