הלילה של מספר 10: ב"ש גברה 1:2 על אשקלון

צפו: ברדה כבש צמד וסידר מהפך לאלופה. הפער בפסגה: 8 נק'

זה הלך הרבה יותר קשה מהצפוי, אבל הפועל באר שבע נחלצה הערב (שבת) מאובדן נקודות נוסף וניצחה 1:2 באצטדיון טרנר את הפועל אשקלון. הקפטן אליניב ברדה נכנס בעקבות פציעה מוקדמת של שהר, שנמצא בספק למפגש עם בשיקטאש ביום חמישי, והציל את האלופה מפיגור מפתיע במחצית השנייה עם צמד גדול, שמגדיל את הפער ממכבי תל אביב לשמונה נקודות, לפחות עד למשחק של הצהובים מול מכבי פתח תקווה ביום שני. רגע לפני שלב 32 האחרונות בליגה האירופית, ברק בכר יכול להיות מרוצה מהנקודות ומהחדות של ברדה, אבל לא מהרבה מעבר לזה.

את המחצית הראשונה בכר במיוחד ירצה לשכוח לקראת יום חמישי. אחרי חצי שעה שקולה בה אשקלון הצליחה להקשות מאוד על האדומים, הדברים החלו לשטוף יותר טוב ובדקה ה-40 מאור מליקסון סחט פנדל שלא היה מבן שמעון, אחרי עבירה על סף הרחבה, אבל בעט רע מהנקודה הלבנה ואיינוגבה לקח. זהו כדור העונשין התשיעי שהאלופה מחטיאה העונה (4 בליגה, 2 באירופה, 1 בגביע, 1 בגביע הטוטו ו-1 במשחק אלוף האלופים).

ארבע דקות בתוך המחצית השנייה הקהל נכנס להלם, כשיוסיפ איבנצ'יץ' ניצל טעות של בן ביטון ומתוך הרחבה בעט חזק לרשת, 0:1 מדהים לקבוצה של יובל נעים. אלא שלקבוצה של ברק בכר לא חסר אופי, וחלפו 8 דקות בלבד לפני שאליניב ברדה הראה מנהיגות, הסתובב ברחבה ושלח בשמאל חזק לפינה הרחוקה, 1:1.

השער הכניס רוח חיים בב"ש, שלחצה עוד ועוד במטרה להשלים מהפך, ובדקה ה-69 זה גם קרה. מהראן ראדי הכניס כדור עומק מצוין לברדה, שהיה לבד לגמרי ואולי סנטימטר בעמדת נבדל, והחלוץ שלח בעיטה מסובבת נהדרת לפינה הרחוקה, שום סיכוי לאיינוגבה. אשקלון לא ממש הצליחה לסכן את השער עד לסיום וזו הייתה דווקא האלופה שניסתה למצוא את השלישי ולהימנע ממתח בדקות האחרונות. זה לא קרה, אבל בסופו של דבר הנקודות נשארות בבירת הנגב.