בניון, אלברמן ופיליפנקה בהרכב מכבי ת"א

21:00: הצהובים אצל ק"ש. קיארטנסון בחוד. עאבד ב-11 מנגד

מכבי תל אביב תנסה לעשות הערב (רביעי) צעד ראשון ליציאה מהמשבר שפקד אותה בתקופה האחרונה כשתפגוש את עירוני קריית שמונה בחוץ במשחק הגומלין של רבע גמר גביע הטוטו. המשחק הראשון בין השתיים הסתיים בניצחון 3:2 של הצהובים שבסיומו כזכור ארלבדזה הודה שהיו לא מעט שחקנים שממש אכזבו אותו. הערב הוא כמובן יקווה לצאת מרוצה יותר אבל גם הוא יודע שהיתרון מהמשחק הראשון עלול לא להספיק כי גם 1:0 בלבד לצפוניים ידיח את הצהובים מהמפעל.


ארבלדזה החליט שלא לערוך אתמול אימון מסכם לקראת ההתמודדות. ההערכה היא שיהיו לא מעט שינויים באחד עשר של הגיאורגי ששוקל לשלב בין שחקנים שלא זוכים לדקות משחק משמעותיות לבין כמה משחקני ההרכב. מי שלא יעמדו לרשותו של ארבלדזה הם אוסקר סקאריונה, טל בן חיים החלוץ ועדן בן בסט הפצועים שלא יכללו בסגל למשחק. מעבר לרשימת הפצועים, גם האריס מדוניאנין ואלי דסה לא בסגל הצהובים ויקבלו מנוחה.


ככל הנראה, ארבלדזה יחליט להעניק מנוחה לרוב השחקנים שפתחו בהרכב מול בני יהודה מה שאומר שברק יצחקי כנראה יקבל את הקרדיט בהרכב כשגם יוסי בניון ואייל גולסה עשויים לפתוח. דור פרץ שלא ראה דשא מאז המשחק הראשון מול קריית שמונה לפני חודש עשוי לקבל הזדמנות נוספת להוכיח שאולי הוא ראוי ליותר קרדיט. גם ברק לוי שבעקבות הפציעה של דניאל ליפשיץ הפך לשוערה השני של מכבי תל אביב עשוי לערוך את הופעת הבכורה שלו העונה במקומו של ראיקוביץ'.


אמנם זה גביע הטוטו אבל בקבוצה יודעים שאי העפלה לחצי הגמר תוסיף לאי שקט וללחץ ששורר במועדון ותגביר את הביקורת כלפי האיש על הקווים שמצידו אמר לשחקנים שהמשחק הזה יכול להוציא אותם לדרך חדשה. מלבד הלחץ הגדול ארבלדזה מתמודד עם השמועות המתרוצצות בחו"ל על מעבר אפשרי שלו לקרסונדאר או לאלקמאר. אתמול (רביעי) אחיו התאום של שוטה וכדורגלן העבר, ארצ'יל ארבלדזה, הכחיש את גל השמועות באחד מאתרי התקשורת בגיאורגיה כשאמר: "אני יכול לומר לכם דבר אחד- שוטה לא נמצא כרגע בקשר עם אף קבוצה. נכון לעכשיו הוא ממשיך לעבוד כרגיל כמאמן מכבי תל אביב ומתרכז רק בזה".