18:00: זניט - מכבי ת"א. בן בסט בהרכב

קיארטנסון לא יפתח בהרכב מול הרוסים (ישיר ב-5SPORT)

מכבי תל אביב תפגוש הערב (חמישי, 18:00) באיצטדיון פטרובסקי בסנט. פטרסבורג את המדורגת ראשונה בבית ד', זניט. הרוסים, שכבר הבטיחו את עלייתם לשלב הבא, מגיעים למשחק במסגרת המחזור החמישי של שלב הבתים בליגה האירופית במאזן מושלם ויקוו לשמור עליו מול הצהובים, שמצידם ינסו לחלץ נקודות על אדמת רוסיה כדי לשפר את סיכויי ההעפלה שלהם. במקביל מכבי תל אביב תקווה שדאנדוק תאבד נקודות מול אלקמאר, כאשר הכל יתנקז למחזור האחרון כשהאירים יגיעו לישראל.

שוטא ארבלדזה ערך אמש (רביעי) את האימון המסכם לקראת המפגש הקשה ולא תרגל באופן סופי את ההרכב למשחק. מסתמן כי אולי הפעם המאמן הגיאורגי יחרוג ממנהגו ויערוך מספר שינויים בהרכב. נראה כי ארבלדזה חושב גם על הלו"ז הצפוף בהמשך השבוע, שיחל עם משחק ליגה חשוב מול בני יהודה ביום ראשון.


נוסא איגיבור צפוי לחזור לחוליית הקישור לצידם של אלברמן ומדוניאנין, כשככל הנראה אוסקר סקאריונה יוסט לאגף על חשבונו של דואר מיכה, שיירד לספסל. ארבלדזה דיבר לא מעט עם השחקנים שלו על מגני זניט ועל האופי ההתקפי שלהם ולכן שוקל לפתוח עם השחקנים בכושר הגופני הטוב ביותר כמו סקאריונה ובן חיים. נכון לעכשיו, המאמן מתלבט אם להעניק לוידאר קיארטנסון את המנוחה כשעדן בן בסט בתמונת ההרכב במקום האיסלנדי.

גם בחלק ההגנתי מאמן הצהובים שוקל לערוך שינויים כשעומרי בן הרוש עשוי לחזור לעמדת המגן השמאלי. בנוסף, ייתכן ואחד מהבלמים, טיבי או בן חיים יקבלו את המנוחה ופיליפנקה, למרות שלא קיבל קרדיט לאחרונה, יפתח בהרכב. הצהובים כמובן עסקו רבות גם בעניין מזג האוויר ומקווים שהקור לא יהווה פקטור במשחק הזה כשהטמפרטורה צפויה לעמוד על מעלה אחת. באותה נשימה אמרו בקבוצה, שאפשר להתנחם בעובדה שהיה יכול להיות הרבה יותר קר.


הרכב משוער: פרדראג ראיקוביץ'; אלי דסה, איתן טיבי, איגור פיליפנקה, עומרי בן הרוש (אבי ריקן); גל אלברמן, האריס מדוניאנין, נוסא איגיבור; טל בן חיים, אוסקר סקאריונה, עדן בסט (וידאר קיארטנסון).