סקאריונה בהרכב מכבי, קיארטנסון יפתח בחוד

20:15: הצהובים בק"ש. איגיבור סופסל, עאבד מחוץ ל-11 מנגד

מכבי תל אביב סיימה הכנותיה לקראת משחק החוץ הקריטי שלה הערב (ראשון, 20:15) מול עירוני קריית שמונה במסגרת המחזור העשירי בליגה.

הצהובים, שלא מצליחים למצוא את הרשת כבר ארבעה משחקים בכל המסגרות, יודעים שהפעם הם יהיו חייבים לנצל את ההזדמניות בהתקפה ולצאת מקרית שמונה עם שלוש נקודות כדי לשחרר קצת לחץ. ואם כבר לחץ, מכבי תל אביב תגיע למגרש בו לא הצליחה לנצח כבר שלוש שנים וחצי וכשהיא במקום הרביעי בטבלה, מרחק שמונה נקודות מהפועל באר שבע.


המאמן שוטה ארבלדזה לא תרגל את ההרכב באימון המסכם, אבל מסתמן כי לא יבצע שינויים דרמטיים מההרכב שפתח ב-0:0 מול מכבי פ"ת לפני פגרת הנבחרת. למרות הבצורת ההתקפית, וידאר קיארטנסון צפוי להמשיך לקבל את הקרדיט בחוד, כשגם טל בן חיים החלוץ ימשיך בהתקפה.

נראה שכרגע ההתלבטות של ארבלדזה היא האם לפתוח עם נוסא איגיבור בקישור או דווקא עם אוסקר סקאריונה בהרכב יותר התקפי. סקראיונה, שלא נכלל בסגל מול המלאבסים בגלל פציעה, כשיר להתמודדות ועשוי לשוב להרכב של ארבלדזה.


אייל גולסה, שהחלים מפציעתו במפשעה וחזר לאחרונה לאימונים מלאים, נכלל בסגל הצהובים ואולי אף יזכה לקבל דקות הערב, כשהמטרה היא שיהיה מוכן באופן מלא להמשך השבוע, למשחק מול זניט הרוסית בחמישי. ברק יצחקי, שנפצע בכתפו במהלך אחד האימונים בפגרת הנבחרת, אמנם חזר לאימונים מלאים, אבל עדיין לא כשיר במאת האחוזים ולא נכלל בסגל למשחק, כשגם יובל שפונגין ודור פרץ לא צפויים להתלבש.


מכבי תל אביב תחל הערב לו"ז צפוף וחשוב של שבעה משחקים בשלושה שבועות ובקבוצה נחושים להתחיל את הרצף הזה ברגל ימין, במיוחד לקראת המשחק החשוב מול זניט בחמישי בליגה האירופית. "פגרת הנבחרת הקודמת פגעה בנו והוציאה אותנו מקצב טוב שהיינו בו, אולי פגרת הנבחרת הזו תוציא אותנו לדרך חדשה", אמר אחד השחקנים.


הרכב משוער: פרדראג ראיקוביץ'; אלי דסה, איתן טיבי, טל בן חיים הבלם, אבי ריקן; גל אלברמן, האריס מדוניאנין, אוסקר סקאריונה (נוסא איגיבור); דור מיכה, טל בן חיים החלוץ, וידאר קיארטנסון.