ב"ש הגישה תלונה נגד משרד הכרטיסים

הדרומיים: "רק 70 כרטיסים נמכרו". ברקת והמנכ"ל יתעמתו

הפועל באר שבע מוכנה למשחק העונה. 8 ימים לפני הקרב הגדול מול מכבי ת"א בבלומפילד הדרומיים עברו הערב (שבת) בהצלחה את המבחן האחרון. פארסת הכרטיסים וכתוצאה מכך מחאת הקהל במשך 20 הדקות הראשונות, לא הוציאו מריכוז את שחקניו של אלישע לוי. הם ניצחו 0:2 את מ.ס אשדוד ונדבקו לאלופה בפסגת ליגת העל. 

אלא שלמרות זאת, העיסוק בכל הנוגע לאותו מחדל כרטיסים עדיין מרחף. ההתפתחות האחרונה מפתיעה מאוד ואולי תשפוך אור על כל העניין: באר שבע הגישה תלונה רשמית במשטרה כנגד משרד הכרטיסים, בטענה כי האחריות עליהם.

כחלק מכך, ייערך עימות בין אלונה ברקת ומנכ"ל המועדון, אסי רחמים, לבין בעלי משרד הכרטיסים, עודד עטר. בבאר שבע טוענים, אם כן, שהיו 70 כרטיסים בלבד בקופות, בעוד שבעל משרד הכרטיסים טוען כי היו 250.


התלונה החמורה יותר של אנשי ב"ש נעוצה בכך שגם מכירה של 250 כרטיסים אינה ראויה וכי משרד הכרטיסים (שקיבל כ-1,600 ממכבי תל אביב) צריך היה להעמיד למכירה כמות גדולה בהרבה. "תקעו לנו סכין בגב", אמר גורם בב"ש, "מכרו אותנו, למרות שזה משרד שעובד איתנו כבר זמן רב. כל האש הופנתה אלינו, כשבעצם האשמה לא היתה שלנו". בנוסף, גם ציפורה חלפון הגישה תלונה במשטרה נגד אוהדים שהסיתו נגדה בפורומים השונים, לטענתה.


"ננסה לנצח גם את מכבי תל אביב"

אלישע לוי התייחס בסיום ליכולת של קבוצתו, בעיקר במחצית השניה בה הגיעו הגולים: "חשוב נעשה עוד הרבה ערבים כאלה, צריך להנות". לוי, איך לא, נשאל גם על הקרב הצפוי מול מכבי ת"א וענה: "אנחנו מגיעים בעמדה טובה. זה יהיה מבחן מאוד גדול בשבילנו. אני בטוח שנבוא עם הקהל, עם הקרבה ונעשה מה שצריך".


בהמשך התייחס המאמן לציפיות שלו והוסיף: "ב"ש יכולה גם להפסיד משחקים. קרה שכבר הפסדנו נקודות, אבל בכל משחק אנחנו באים לנצח, זה מה שננסה לעשות גם מול מכבי ת"א".


"אנחנו לא מדברים על אליפות, זה לא נכון בשבילנו", ענה לוי כהרגלו לשאלה השבועית, "זה לא נובע מעמדה של חשש. אנחנו בטוחים בעצמנו ויודעים שאנחנו חזקים. היום כולם כבר יודעים שהקבוצה חזקה. נבוא מול מכבי ונעשה מה שעשינו עד עכשיו. זה לא יהיה קל,  מכבי מצויינת אבל אני מקווה שנדע להתמודד. אני חושב שאפשר להפסיד בכל מקום, אבל גם אפשר לנצח בכל מקום".

"הקהל הוא הכוח שלנו", הוסיף אליניב ברדה, "הוא דוחף אותנו בצורה בלתי רגילה. היה כשל וחוסר ניסיון של המועדון בעניין הכרטיסים, זה היה בתום לב. המועדון הודיע שהקהל חשוב לו מאוד ואני בטוח שההנהלה תתקן את הליקויים שהיו".


מהעבר השני ניר קלינגר היה די מאוכזב מהתצוגה של הקבוצה שלו וסיפר: "מסתבר שהעייפות מהגביע השפיעה. היא לא היתה צריכה להשפיע  כי יש שחקנים שגם אחרי 120 דקות רצו אבל לא שיחקנו נכון מספיק. הגול שספגנו הוציא את אוויר".


אחת הבעיות העיקריות של אשדוד היא משחק ההתקפה. ירו בלו לא פוגע כבר תקופה ארוכה ואילו דויד סולארי נפצע. על כף הוסיף קלינגר: "נצטרך להתחזק. בלי שום קשר לפציעה של סולארי רצינו להתחזק בחלק הקדמי. למרות זאת, יש פה קבוצה טובה, ראו את זה בעיקר בחצית הראשונה. ב"ש מצויינת והיה לנו קשה יותר מולה במחצית השניה". בסיום המשחק אירעה תקרית מכוערת, כאשר האוטובוס שהסיע את אוהדי אשדוד למשחק נרגם באבנים. כשגם ציוד עידוד נגנב מהם.