טרייד: התמנון פול יושאל לגן החיות במדריד

בעל 8 הזרועות המפורסם בעולם ישהה בבירת ספרד במשך מספר שבועות, הגרמנים יקבלו תמורת השאלתו מספר בעלי חיים. בינתיים קיבל פול גם אזרחות של כבוד מתושבי עיר בספרד

פול התמנון לפני ספרד גרמניה
פול התמנון לפני ספרד גרמניה | צילום: רויטרס

ספרד מסתבר היא לא רק אלופת העולם בכדורגל אלא גם בשכנועים. לאחר משא ומתן שנמשך ימים אחדים, סיכמו ראשי גן החיות במדריד עם בעלי המוזיאון באובראוזן בגרמניה על השאלתו של פול התמנון, שניבא את זכיית הנבחרת במונדיאל.

מדובר בהשאלה למספר שבועות. במסגרת הטרייד יקבל מוזיאון בעלי החיים הימיים בגרמניה מספר בעלי חיים בתמורה להגעת פול לספרד. כזכור, פול ניבא במדויק את כל תוצאותיה של נבחרת גרמניה וסיים את המונדיאל עם 8 מ-8 אחרי שפגע גם בהימוריו על משחקי חצי הגמר, המשחק על המקום השלישי ומשחק הגמר.

 

בגן החיות במדריד צופים כי עשרות אלפי אנשים יגיעו לצפות בפול מקרוב עם הגעתו לספרד לאור החשיפה העולמית לה זכה. לצערם של רבים, פול, שגילו למעלה משנתיים, לא ינסה להמר גם על משחקי יורו 2012 מכיוון שימות עד אז. תוחלת החיים הממוצעת של תמנונים היא 3 שנים.

בנתיים החליטו תושבי העיר הספרדית קארבאייניו בהחלטה שנלקחה יחד עם ראש העיר, להעניק לפול אזרחות של כבוד כהכרת תודה על בחירתו בנבחרת ערב משחק הגמר. העיר, הנמצאת בצפון מערב ספרד, ידועה כמייצרת קלמארי ופירות ים, ובקרוב תארח פסטיבל קולינארי שמארגניו כבר הבטיחו להפוך את פול לסמלו.