פליפה מלו: "השער העצמי שכבשתי - בגלל הוובוזלות"

הקשר הברזילאי סיפק הסבר צולע לטרגדיה: "ז'וליו סזאר צעק שאעזוב לו את הכדור, אבל לא שמעתי". עוד מהשחקן: "אני יודע שיש לי חלק בהדחה שלנו, אבל נתתי את כל כולי"

פליפה מלו רואה את הכרטיס האדום
פליפה מלו רואה את הכרטיס האדום | צילום: GettyImages/אימג'בנק

תירוצים יהיו לעד מנת חלקם של המפסידים, אבל גם בתחום הקיטורי חייב להיות איזה גבול. פליפה מלו עדיין לא גילה איפה עובר הקו האדום ואחרי שתיקה ארוכה, שהחלה בשער העצמי וההדחה של ברזיל מהמונדיאל והסתיימה רק הבוקר (שלישי), הוא סיפק הסבר צולע לטרגדיה ברבע הגמר: "הרעש של הוובוזלות הפריע לי".

נו באמת, זו בערך התגובה המתבקשת לתירוץ הבלתי משכנע של קשר הסלסאו, שנגח לשערו הוא את ה-1:1 של הולנד, שרכבה אחר כך על גל המומנטום ועשתה מהפך מנגיחה נוספת, הפעם של סניידר.

 

והוא ממשיך. "סזאר צעק לי לעזוב את הכדור, אבל לא הצלחתי לשמוע אותו", אמר מלו, והוריד את האחריות מהשוער שלו, שיצא לכדור ונאלץ לראות את הכדור טס בין הידיים שלו אל הרשת".

אוהדי ברזיל עושים חיים קשים למלו המסכן מאז נחיתת הנבחרת בבית. "זה נראה כאילו כל דבר שעשיתי היה שלילי", הוא אמר בכאב, "אנחנו שוכחים את הדברים הטובים, כמו הבישול שלי לרוביניו והיכולת הטובה שלי בשאר המשחקים. אני יודע שיש לי חלק בהדחה שלנו, אבל נתתי את כל כולי".

 

"עכשיו המטרה שלי היא לחזור ליובנטוס ולעשות עבודה טובה", הביט מלו לעבר העתיד, שלשמחתו יהיה בחו"ל. ויש לו שם הרבה עבודה, אחרי שבעונה שעברה נבחר לשחקן הגרוע בסריה A. אתם מוזמנים לשלוח תנחומים למלו האומלל. אנחנו כבר עשינו את זה, הוא פשוט לא שמע אותם בגלל הוובוזלות.