לאב: "צריך לסיים את המונדיאל עם טעם טוב"

מאמן נבחרת גרמניה לקראת המשחק על המקום השלישי (21:30): "היה לנו טורניר מצוין שהסתיים מוקדם מדי". פיליפ לאם: "צריך לקחת את אורוגוואי ברצינות". בצד השני אמר דייגו פורלאן: "מקווה לכבוש צמד ולזכות בתואר מלך השערים"

יואכים לאב באימון נבחרת גרמניה
יואכים לאב באימון נבחרת גרמניה | צילום: אימג'בנק/GettyImages

מספר ימים בלבד לאחר שהודחו בשלב חצי הגמר של המונדיאל ייפגשו הערב (21:30) גרמניה ואורוגוואי למשחק ה-"מבאס" של הטורניר, המשחק על המקום ה-3 שייערך בפורת אליזבת.

"אם לומר את האמת - עדיין לא התאוששנו מההדחה מול ספרד", התבטא הקפטן פיליפ לאם אך עדיין לא הוריד מחשיבות המשחק: "כולנו זוכרים את קבלת הפנים המדהימה שהייתה לנו אחרי שזכינו במקום ה-3 במונדיאל 2006. צריך לקחת את אורוגוואי ברצינות".

 

גם המאמן יואכים לאב, שימשיך לקבל קרדיט מההתאחדות הגרמנית גם במוקדמות 2012 עדיין שקוע באירועי יום רביעי בדרבן: "היה לנו טורניר מצויין שהסתיים מוקדם מדי. אנחנו עדיין מאוכזבים ביותר, אך צריך לסיים את המונדיאל בטעם טוב". מי שנמצא בספק להתמודדות הוא מירוסלב קלוזה שכבש ארבעה שערים בטורניר ורחוק רק שער אחד מהשוואת שיא הכיבושים של רונאלדו במונדיאלים (15).

פורלאן: "מקווה לכבוש צמד"

בניגוד לגרמנים, האורוגוואים מרגישים שהם עשו את המקסימום וסיפקו גאווה גדולה למדינה הקטנה מדרום אמריקה. "אין ספק שהטורניר היה מוצלח עבורנו, למרות שאני מרגיש שהיינו יכולים להגיע לגמר", סיפר דייגו פורלאן שגם הוא הצטיין עם 4 כיבושים. לחלוץ אתלטיקו מדריד יש מטרה ברורה לקראת הגרמנים: "אני מקווה לכבוש צמד ולזכות בתואר מלך השערים".

 

התכולים צפויים לקבל בחזרה להתמודדות את לואיס סוארס שהיה מושעה בחצי הגמר, כמו גם את הקפטן דייגו לוגאנו שהיה פצוע.

 

גרמניה: מנואל נוייאר; פיליפ לאם, פר מרטסאקר, ארנה פרידריך, מרסל ינסן, תומאס מולר, סמי חדירה, מסוט אוזיל, בסטיאן שוויינשטייגר, לוקאס פודולסקי, מירוסלב קלוזה.

 

אורוגוואי: פרננדו מוסלרה; מקסימיליאנו פריירה, דייגו לוגאנו, דייגו גודין, חורחה פוסילה, דייגו פרס, אגידיו ארבאלו, דייגו פורלאן, אלבארו פריירה, אדינסון קבאני, לואיס סוארס.