דל בוסקה: "לא נראה לי שיהיו שינויים בהרכב בגמר, אני מרוצה מפדרו"

הספרדים נרגעים מחגיגות העלייה ומאמן ספרד כבר שולח רמז לפרננדו טורס לגבי מקומו בגמר. פויול: "הולנד מוכשרת, אבל אנחנו עדיין פייבוריטים"

מאמן נבחרת ספרד
מאמן נבחרת ספרד | צילום: אימג'בנק/GettyImages

יממה אחרי שהוליך את נבחרת ספרד לגמר המונדיאל לראשונה בתולדותיה, המאמן ויסנטה דל בוסקה כבר חושב קדימה. ביום ראשון יש לו ולשחקניו הזדמנות פז להיכנס לספרי ההיסטוריה, כאשר הם יפגשו ב"בסוקר סיטי" ביוהנסבורג את הולנד של ברט ואן מרוויק. נכון ש"לה רוחה" לא הרשימה בטורניר הזה כמו ביורו 2008, אבל עדיין היא מגיעה כפייבוריטית ברורה לקראת המשחק הגדול ביותר אי פעם בהיסטוריה שלה.

אמש, בניצחון 0:1 על גרמניה בחצי הגמר, הוריד דל בוסקה את פרננדו טורס לספסל, ועל פי הדברים שלו היום (חמישי) לא נראה כי הוא בונה על חלוצה של ליברפול לקראת יום ראשון הגדול. "לא נראה לי שיהיו שינויים בהרכב בגמר", אמר המאמן שהוליך את ריאל מדריד בעבר לשתי זכיות באליפות אירופה, "אנחנו מאוד מרוצים מההופעה של פדרו מול גרמניה".

 

כובש השער ההיסטורי בדרבן, קרלס פויול, התייצב אף הוא למסיבת העיתונאים, ואמר: "אנחנו ראויים להיות איפה שאנחנו נמצאים כעת. כל השחקנים מצפים בכיליון עיניים לעשות דבר גדול. המשחק מול הולנד יהיה קשה מאוד, כי היא נבחרת מוכשרת ביותר. למרות זאת, אנחנו פייבוריטים".

 

מי שעוד נראה טוב בטורניר הזה עד עכשיו הוא קשרה האחורי של ברצלונה, סרחיו בוסקטס, שהתייחס הן ליכולתו והן לגמר הצפוי: "זה כיף מאוד לקבל מחמאות על היכולת, אבל הדבר הכי חשוב זו הקבוצה כולה. אם לא נזכה בגביע העולם, זה לא יהיה שווה כלום. הולנד קבוצה נהדרת, שעובדת מצוין מהאגפים. נצטרך לשמור טוב את סניידר, כי כל המשחק של הולנד עובר דרכו".