כוכב נולד: פול התמנון לא טועה, אפילו כשגרמניה כן

הלהיט הרשמי של מונדיאל 2010 הוא לא דויד וייה ולא ווסלי סניידר, אלא פול התמנון. אחרי שדייק בכל התוצאות, כולל הדחתה של מולדתו גרמניה, פול הפך לכוכב תקשורת ועל הדרך גרם לשף ספרדי בכיר להתנזר מבישול תמנונים, צפו בכתבה

פול התמנון לפני ספרד גרמניה
פול התמנון לפני ספרד גרמניה | צילום: רויטרס

פול התמנון לא רק חזה במדויק את כל תוצאותיה של נבחרת גרמניה במונדיאל, אלא שעכשיו הוא גם הביא להצלת כמה מחבריו הטובים ביותר מלהיהפך למנת קלמרי.

 

השף הספרדי הידוע, חוסה אנדרס, יגיש עד להודעה חדשה תפריט נטול תמנונים כמחווה לתמנון הנביא שחזה את העלייה ההיסטורית של ספרד לגמר. ביום רביעי, יום המשחק הגורלי, פרסם אנדרס הודעה בחשבון הטוויטר שלו: "אם ספרד מנצחת היום, התמנונים יוצאים מכל התפריטים שלי!", אמר ועשה. אבל לא כולם מגלים כזו חמלה כלפי הנביא בעל שמונה הזרועות.

 

 

לאחר התבוסה הצורבת (0:4) שספגו הארגנטינאים מידי הגרמנים, על פי נבואתו של פול כמובן, פרסם העיתון הארגנטיני "אל דיה" מתכון או יותר נכון את רשימת המצרכים הנדרשת על מנת לאכול את פול - "כל מה שתצטרכו אלו הם ארבע תפוחי אדמה, שמן זית ומעט פלפל בשביל הטעם, אם ברצונכם לאכול את פול".

 

ומה אומרים הגרמנים אחרי שהנביא, בשר מבשרם, חזה את הפסד ה"מאנשאפט" לספרד? מאז נבואתו השלילית קיבל פול איומים על חייו ומתכונים נזעמים מצד אוהדי נבחרת מאוכזבים שלא יכלו לקבל את העובדה שפול פשוט לא טועה, גם כשההגנה הגרמנית כן טועה. שומרו האישי של פול, אוליבר וולנצ'יאק, לא מתרגש מהאיומים: "תמיד יש אנשים שרוצים לאכול אותו, ללא קשר למונדיאל, אבל אנחנו שומרים עליו והוא ישרוד.

 

בימים הקרובים צפוי פול להכריע את זהות המנצחת במשחקה של גרמניה מול אורוגוואי על המקום השלישי, וכמובן את זהות אלופת העולם החדשה ספרד או הולנד. מעניין מה תהיה תגובתו של השף אנדרס אם פול יחליט ללכת עם סניידר ורובן ביום ראשון הקרוב.