אלי גוטמן מועמד לנבחרת מקדוניה וגם לבית"ר ירושלים

מאמן הפועל ת"א לשעבר מבוקש גם בארץ וגם בחו"ל, אך טרם קיבל פנייה רשמית מאחד הצדדים

אלי גוטמן מול שאלקה
אלי גוטמן מול שאלקה | צילום: Getty Images/ אימג'בנק

אלי גוטמן מבוקש. ההתאחדות המקדונית הודיעה היום (חמישי) כי היא מעוניינת לגייס את מאמן הפועל תל אביב בעונה החולפת לנבחרת הלאומית. המקדונים כבר איבדו סיכוי להעפיל ליורו 2012 ומעוניינים להזרים דם חדש לנבחרת. אחרי שישה משחקים בקמפיין האחרון היא מדורגת במקום החמישי בבית עם 4 נקודות בלבד. אירלנד, רוסיה וסלובקיה שולטות בעניינים עם 13 כ"א. בין השחקנים הבולטים בנבחרת אפשר למצוא את גוראן פאנדב של אינטר, גוראן פופוב מדינמו קייב וניקולצ'ה נובסקי ממיינץ.

 

עוד אופציה שעשויה להיפתח בפני המאמן היא זו של בית"ר ירושלים. היום נודע כי בסמוך להשלמת עסקת רכישת הקבוצה עלה שמו של המאמן כמועמד להגיע עם כניסת הבעלים החדשים לתפקיד. פנייה עדיין לא היתה אולם בהחלט לא מן הנמנע שאחת כזו תגיע כאשר יסתיימו כל הפרוצדורות למיניהן.

כידוע, גוטמן סיים קדנציה מוצלחת במיוחד בהפועל תל אביב ובימים אלו אינו בעל תפקיד בשום מועדון. יו"ר ההתאחדות, אבי לוזון, כבר הצהיר כי הוא המועמד הבכיר לרשת את לואיס פרננדס בנבחרת אולם עד לסיום הקמפיין לא צפוי להתרחש שינוי ובשלב זה קיימת אופציה סבירה שהצרפתי אף יזכה לקדנציה נוספת.

 

גוטמן עצמו הצהיר כי ברצונו לנסות ולהשתלב באירופה אולם הצעות קונקרטיות עדיין אין. כזכור, בעונת 2000 הגיע גוטמן לבית"ר על תקן הרכש הנוצץ של גד זאבי בעמדת המאמן ועמד בראשה של קבוצה יומרנית בה שיחקו ג'ובאני רוסו, יוסי אבוקסיס, אלון מזרחי ונוספים. המאמן נתקל ביחס עוין מצד הקהל שביקר את שיטת המשחק שלו ובאמצע העונה עזב את הקבוצה לאחר שאושפז בשל בעיות בליבו.