שחקנים במכבי חיפה: "הסיפור גמור, אין מצב שלא נעלה שלב"

הירוקים חוגגים את הניצחון הגדול (1:5) על בוראץ וכבר חושבים הלאה, גולסה סחט מחמאות: "לקח אחריות, רק ילך ויתפתח". דבאלשווילי ישאר לפחות עד ינואר

חלוץ מכבי חיפה אחרי כיבוש שער
חלוץ מכבי חיפה אחרי כיבוש שער | צילום: ניר בוקסנבאום, אתר ספורט 5

במכבי חיפה קמו היום מחוייכים אחרי הניצחון 1:5 על בוראץ באניה לוקה הבוסנית במפגש הראשון בסיבוב המוקדמות השני בליגת האלופות. אחרי פתיחה לא קלה ושער חוץ מפתיע של בוראץ התעשתה חיפה, ובבליץ נהדר השלימה מהפך גדול וניצחון שהבטיח לה כמעט בוודאות את הכרטיס לסיבוב הבא.

כמעט בוודאות? בקבוצה יש מי שחושב אחרת. "הסיפור גמור מבחינתנו", אמר שחקן בחיפה הבוקר (חמישי) לאתר ערוץ הספורט, "לנוכח היריבה והתוצאה במשחק אתמול, אין מצב שאנחנו לא עולים לסיבוב השלישי".

 

שבחים רבים קצרו וויאם עמאשה שכבש שלוער, דלה ימפולסקי שהביא לשינוי ולמהפך במשחק עם כניסתו, ובעיקר אייל גולסה שנראה מצוין. "אייל לוקח אחריות. על הכישרון העצום שלו תמיד ידענו, ואתמול הוא הראה חלק מזה. אנחנו בטוחים שזה רק יילך ויתפתח עוד יותר", הוסיף השחקן.

למרות שמעמדו של ולדימיר דבאלישווילי לא ברור בקבוצה, החלוץ הגיאורגי רוצה להישאר ולנסות לעלות עם הירוקים לשלב הבתים בליגת האלופות. "ולדימיר שחקן טוב ועוזר לנו המון", אמר שחקן אחר במועדון, "השערים שלו עוד יגיעו. קשה לשחק בלי ביטחון, כשאתה לא יודע מה קורה איתך ובכל שניה אתה קורא משהו חדש בתקשורת".

 

בחיפה בטוחים שגם עידן ורד עוד יציג יכולת טובה מזו אתמול. מספר משחקני האלופה אמרו על ורד: "הכל עניין של ביטחון גם אצלו. ברגע שהביטחון שלו יעלה גם התפוקה שלו תהיה בהתאם".

 

יניב קטן, שנפצע בגבו ובקרסולו במחצית הראשונה, ייעדר מהגומלין. הקפטן הוותיק יעבור מחר בבית החולים רמב"ם בעיר טיפול תרופתי בגבו שיכלול שתי זריקות. קטן הצטווה למנוחה של עשרה ימים ולא ייצא עם הקבוצה למשחק בשבוע הבא.

 

למרות הניצחון המרשים בחיפה ינסו לצרף עוד חלוץ וקשר לקראת פתיחת הליגה. במקביל, תנסה חיפה לסגור את סאגת פיטר מסיללה, ששב למועדון אחרי שהעברתו ללסטר התפוצצה. בכוונת הירוקים למצוא קבוצה שתקלוט את המגן בהשאלה. בחיפה הדגישו גם היום כי מסיללה אינו נמצא בתכניות של הצוות המקצועי להמשך העונה.

 

בהנהלת חיפה ציינו כי העונה, בניגוד לשנים האחרונות, תהיה לאלישע לוי קבוצה מהירה יותר הן בחלק הקדמי והן בחלק האחורי. המנכ"ל איתמר צ'יזיק ייצא היום להגרלת הסיבוב השלישי במוקדמות האלופות. חיפה כזכור מדורגת בכל השלבים.