אלישע לוי: "יש לנו דרך ארוכה מאוד וחשוב לפתוח ברגל ימין"

מאמן מכבי חיפה דיבר עם שחקניו לפני המשחק מול בוראץ במוקדמות ליגת האלופות: "שחקו כמו ששיחקתם בחודש האחרון ויהיה בסדר". שחר: "חשוב שננצח את המשחק"

אלישע לוי, מאמן מכבי חיפה
אלישע לוי, מאמן מכבי חיפה | צילום: אתר ספורט 5

מספיק עם הקשקושים, עכשיו הדבר האמיתי. מכבי חיפה תפתח הערב (רביעי) את הקמפיין האירופי שלה בסיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות מול בוראץ הבוסנית. האלופה צריכה לעבור בשלום שלוש יריבות על מנת להגיע בפעם השניה תוך שלוש שנים (והשלישית סך הכל) לשלב הבתים ולשם כך היא זקוקה לפתיחה טובה בקרית אליעזר.

המאמן אלישע לוי קיים אסיפה אולם עדיין לא פרסם הרכב שיפתח מול בוראץ. לשחקניו אמר המאמן: "חייבים לשמור על היחד. כך הגענו להישגים בשנה שעברה וכך ננצח הפעם. יש לנו דרך ארוכה וחשוב לפתוח ברגל ימין כי יהיה קשה מאוד. אל תתייחסו לביקורות, שחקו כפי שהתאמנתם בחודש האחרון ואני מאמין שנהיה בסדר".

 

עוד לפני כן הנשיא יעקב שחר שוחח עם השחקנים במלון, ואמר להם: "זה משחק ראשון של העונה וחשוב שננצח אותו. זה ייתן קנה מידה לאוהדים לדעת למה לצפות מאיתנו. לא צריך להשתגע מהתחלה, לאט לאט השערים יבואו". כפי שמתחייב במעמדים הללו, המאמן הזהיר את חניכיו ממצבים נייחים. על אף שההרכב הרשמי עדיין לא ידוע, מסתמן כי שניים מתוך חמשת שחקני הרכש של חיפה - יוריצה בולייאט ו-וויאם עמאשה - יפתחו.

 

הרכב משוער: ניר דוידוביץ', אייל משומר, אנדרי פילאבסקי, יוריצה בולייאט, טאלב טוואחטה, גוסטבו בוקולי, יא יא סיידו, אייל גולסה, עידן ורד (ולדימיר דבאלישווילי), יניב קטן, וויאם עמאשה.