חמד: "אני בטוח שחיפה תגיע לבתים"

החלוץ שהיווה גורם מרכזי באליפות שסידרה את הצ'אנס האירופי יצפה מספרד בחבריו פוגשים את בוראץ ויחזיק להם אצבעות: "כמובן שהייתי רוצה להיות על הדשא בקרית אליעזר אך אני במקום נפלא עכשיו וחשוב לי מאוד להצליח העונה"

חמד חוגג עם החברים בחצי גמר הגביע
חמד חוגג עם החברים בחצי גמר הגביע | צילום: ניר בוקסנבאום, אתר ספורט 5

תומר חמד לא זכה לשחק עם מכבי חיפה בשלב הבתים של ליגת האלופות. לפני שנתיים החלוץ עוד ניסה ליצור לעצמו שם במדי אחי נצרת ובעונה שעברה חיפה לא בדיוק הבריקה בליגה האירופית אבל חמד וחבריו זכו באליפות והעניקו צ'אנס נוסף להגיע למסגרת היוקרתית מכולן. הבעיה היא שהחלוץ כבר השאיר את ליגת העל מאחוריו ועבר למאיורקה.

 

 

את המשחק מול בוראץ הוא עוד ינסה לראות ואם לא יילך לו עם הטלוויזיה, אנחנו ממליצים להרים טלפון לחבר ממאיורקה דודו אוואט שנמצא בספרד כבר כמה שנים טובות. הוא בטוח התארגן על איזו צלחת לוויין. "אני מקווה מאוד שמכבי חיפה תצליח הערב", אמר חמד לאתר ערוץ הספורט, "הייתי רוצה לראות אותם מגיעים לשלב הבתים ואני בהחלט מאמין בחברים שלי שידעו לעשות את העבודה. אנסה לראות את המשחק ובכל מקרה אני מחזיק להם אצבעות".

 

"כמובן שמצד אחד הייתי רוצה להיות על הדשא בקרית אליעזר עם החבאים אבל אני נמצא במקום נהדר ורוצה מאוד להצליח בעונה הקרובה. יש לי אמונה מלאה כי חיפה היתה קבוצה טובה לפני, איתי ותהיה קבוצה טובה גם בלעדי".