מכבי חיפה מתכוננת לבוראץ:"אנחנו עדיפים, אפשר לסגור סיפור"

הירוקים בהכנות לקראת המשחק במוקדמות ליגת האלופות ברביעי: "אנחנו במצב טוב, חשוב לגמור את הסיפור כאן בבית". דוידוביץ' אמור לפתוח בשער

שחקני חיפה מאוכזבים בסיום ההפסד לנתניה
שחקני חיפה מאוכזבים בסיום ההפסד לנתניה | צילום: אורטל דהן, אתר ספורט 5

משחקי הכנה ושלל מחנות אימונים למיניהם זה כיף גדול אבל ביום רביעי מתחיל בשעה טובה הדבר האמיתי. בעוד יומיים מכבי חיפה תחל את דרכה במוקדמות ליגת האלופות מול בוראץ הבוסנית בקרית אליעזר. האלופה המתחדשת תציג לראווה לא פחות מארבעה שחקני רכש אך רק שניים מתוכם צפויים לפתוח בהרכב.

על פי המסתמן, ניר דוידוביץ' אמור לפתוח בין הקורות ולא בויאן שראנוב ומלפניו משומר, פילאבסקי, בולייאט וטוואטחה. אלישע לוי מתלבט אם להציב את סיידו או בוקולי לצד גולסה ומלפנים אמורים לעלות קטן, ורד, עמאשה ודבאלישווילי.

 

בוראץ תנחת בארץ רק יממה לפני המשחק ותקיים אימון בודד לפני המשחק. למשחק עצמו צפויים להגיע כ-10,000 צופים היות שמעל לאלפיים כרטיסים כבר נמכרו. "אנחנו יודעים שאנחנו עדיפים", אמר שחקן, "חשוב לעבור את המשחק ולנסות לגמור את הסיפור כאן בבית. ממה שראינו בקלטות זה בהחלט אפשרי. אנו עובדים חזק על התיאום ומקווים שיהיה בסדר". שחקן אחר הוסיף: "נגיע למשחק מוכנים מבחינה מקסימלית. אנחנו בסך הכול מתחברים ויש סגל טוב. התיאום לוקח זמן אבל אנחנו במצב טוב בהחלט". האימון המסכם של חיפה יתקיים בכפר גלים ולא באצטדיון עצמו.

בחיפה עדיין מקווים לסגור את עסקת חן עזריאל על אף שגם אם יחתום, לא יוכל לשחק מול הבוסנים מכיוון שההרשמה לסיבוב הסתיימה כבר בשבוע שעבר. הקשר ליעד אלמליח אמור לעזוב את הקבוצה בימים הקרובים. המטרה היא להעבירו בהשאלה וכרגע המועמדות הבולטות הן מכבי פתח תקוה ובית"ר ירושלים. לעומתו, ישראל זגורי מגלה יכולת טובה והמגמה היא להשאירו ולהפכו לחלק מהרוטציה.