שי אבוטבול לא ייצא עם הפועל ת"א למחנה?

הקשר היה אמור לשבת עם הבעלים אלי טביב בנוגע לשדרוג שכרו, אך לאחר שהמתין כשעתיים נדחה בשנית ועזב את מתחם חודורוב בזעם. תגובת המועדון: "הצענו לו שדרוג של 20%, הוא ביקש יותר. תשובה מסודרת תינתן לו ביום ראשון הקרוב". שחקן בקבוצה: "זו בושה"

אבוטבול חוגג שער מול חיפה
אבוטבול חוגג שער מול חיפה | צילום: ניר בוקסנבאום, אתר ספורט 5

 

קשרה של הפועל תל אביב, שי אבוטבול, נטש הערב (רביעי) את מתחם חודורוב בכעס רב והצהיר: "לא אצא עם הקבוצה למחנה האימונים". הסיבה נעוצה בסחבת המשמעותית סביב שדרוג שכרו של הקשר - שדרוג שהובטח לו על ידי ההנהלה הנוכחית וגם זו שלפניה.

 

אחרי חודשים רבים בהם הקשר שמע פעם אחר פעם כי העניין ייפתר בקרוב, הוא הוזמן לשיחה עם אלי טביב בחודורוב בשעה 16:00. אבוטבול הגיע למקום והמתין כשעתיים לפני שנכנס לחדרו של טביב על מנת לשוחח עמו. הבעלים טען כי אין לו זמן לדבר ואבוטבול הגיב: "אני מחכה לך כבר שעתיים". טביב אמר שעניין השדרוג ייקח "עוד שבועיים לפחות" ובתגובה הקשר אמר לטביב "תהיה לי בריא" ועזב את המקום בכעס מבלי להודיע לדרור קשטן או אף גורם אחר בהנהלה.

שכרו הנוכחי של אבוטבול עומד על 120 אלף דולרים לעונה ואחרי שובו מהפציעה והפיכתו לגורם משמעותי בהעפלת האדומים לשלב הבתים של ליגת האלופות שכרו היה אמור לעלות ל-160 אלף דולרים אולם, כאמור, זה פשוט לא קרה.

 

שחקן בקבוצה אמר: "זו בושה. לוקחים שחקן שנתן את הנשמה, אהוב על האוהדים ועזר לנו המון בעונה שעברה ופשוט משפילים אותו". דובר הפועל ת"א, קובי ברדה, אמר בתגובה: "הוצע לשי שידרוג של 20 אחוזים בשכרו, אך הוא ביקש שדרוג גבוה יותר. אלי טביב הבטיח שייתן תשובה עד יום ראשון. בעקבות החפיפה שמבצע הבעלים עם החשבים החדשים של המועדון, נבצר ממנו כרגע להיפגש עם אבוטבול. בכל מקרה תשובה לבקשתו תינתן ביום ראשון".