דודו ביטון חתם לעונה בוויסלה קראקוב

כצפוי, החלוץ הושאל משרלרואה לאלופת פולין: "זאת התקדמות גדולה מבחינתי. אני שמח להגיע למועדון עם מסורת שכזו". ביטון ומליקסון עשויים לשתף פעולה בליגת האלופות

ביטון חוגג מול אשדוד
ביטון חוגג מול אשדוד | צילום: אתר ספורט 5

נציג נוסף לכדורגל הישראלי בליגה הפולנית. דודו ביטון, חלוצה של שרלרואה הבלגית בעונה החולפת, חתם היום (רביעי) בשורות האלופה ויסלה קראקוב, וישתף פעולה בעונה הקרובה עם מאור מליקסון ששיחק במועדון כבר אשתקד. ויסלה תתמודד בסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות מול סקונטו ריגה הלטבית.

 

ויסלה קראקוב שאלה את ביטון משרלרואה, אבל לקבוצה הפולנית תהיה אופציה לרכוש את כרטיסו של החלוץ הישראלי בסיום העונה. "אני שמח להגיע למועדון עם מסורת שכזו", אמר ביטון הנרגש. "אני מקווה שאתרום את חלקי ושנגיע ליעדים שהם אליפות ועליה לשלב הבתים בצ'מפיונס. זו התקדמות גדולה מבחינתי". החתימה של השחקן היתה צפויה ביותר, כאשר כבר לפני שלושה ימים הוא יצא לפולין על מנת לעבור את הבדיקות הרפואיות.

ביטון בן ה-23 הגיע לשרלרואה אחרי שהצטיין בהפועל פתח תקוה. לאור ירידתה של שרלרואה לליגה השניה בבלגיה החליט ביטון כי הוא רוצה לעזוב את הקבוצה. ביטון, הנמנה על סגל נבחרת ישראל, כבש בעונה שעברה 5 שערים ב-12 משחקים בשרלרואה. לביטון היו לאחרונה מספר הצעות מקבוצות בליגה הבלגית הראשונה, אולם הוא העדיף לעבור לפולין.

 

ביטון, ששיחק בצעירותו בבית"ר טוברוק ומכבי חיפה, עבר לאחר מכן למכבי תל אביב והפועל רעננה לפני שעבר למלאבס. בעונת 2010-2011, במהלכה עבר לבלגיה, כבש במדי פ"ת 12 שערים ב-15 משחקים.