חיים מגרלשווילי חתם לשנתיים במכבי חיפה

יש מחליף למסיללה: לאלופה תהיה אופציה לשנתיים נוספות על המגן השמאלי ששיחק אשתקד בקפריסין. הירוקים ינסו לסגור ב-24 השעות הקרובות גם את עסקת חן עזריאל כדי לרשום אותו למשחק מול בוראץ. חיפה שבה ממחנה האימון

חיים מגרלשוילי
חיים מגרלשוילי | צילום: רוני שיצר

מכבי חיפה מצאה מחליף לפיטר מסיללה. זה אמנם היה צפוי, אבל היום (רביעי) זה הפך בשעה טובה לרשמי: חיים מגרלשווילי חתם לשנתיים בשורות האלופה, לה תהיה אופציה לשנתיים נוספות על המגן השמאלי הוותיק ששיחק בעונה החולפת בלרנקה הקפריסאית. את מגרלשווילי ייצגו בעסקה הסוכנים רונן וגלעד קצב.

 

בחיפה עשו מאמצים גדולים כדי לסגור את העסקה כמה שיותר מהר, זאת לאור העובדה שביום חמישי בחצות הדד ליין לרשום שחקנים למשחק מוקדמות ליגת האלופות מול בוראץ הבוסנית. מגרלשווילי ערך את הבדיקות הרפואיות ולאחר מכן חתם על חוזה לשנתיים עליו סיכם עם הירוקים. "מדובר בהחתמה ראויה ביותר. הוא שחקן עם הרבה ניסיון שיכול לשחק במספר עמדות והוא מתאים לנו. חייבים להרחיב את הסגל וזו הדרך הנכונה", אמר שחקן בקבוצה לאתר ערוץ הספורט.

בשל אותה סיבה בדיוק, הירוקים יעשו מאמץ לצרף את חלוץ בית"ר ירושלים חן עזריאל. עזריאל עוד לא סגר את תנאיו בקבוצה לעונה הבאה, ושתי הקבוצות עדיין לא סיכמו ביניהם על מחירו. מלבד מגרלשווילי ועזריאל, במכבי חיפה ממשיכים בחיפושים אחר חלוץ זר, כאשר מי שישלם את המחיר מיד אחרי החתמת רכש חדש הוא ולדימיר דבאלישווילי.

 

שחקני מכבי חיפה שבו היום לארץ אחרי מחנה אימונים באוסטריה, וימשיכו בהכנות למוקדמות ליגת האלופות. הקבוצה מכרה עד כה כמעט 5,000 מנויים, כאשר בהנהלה שבעי רצון מקצב המכירה לקראת בוראץ.