חן עזריאל צפוי לעבור ביומיים הקרובים למכבי חיפה

הירוקים מעוניינים לצרף את חלוץ בית"ר ירושלים וחלוץ זר נוסף מה שיביא לסיום דרכו של דבאלישווילי במועדון. חיים מגרלשווילי קרוב לסיכום

חן עזריאל חוגג במדי בית"ר ירושלים
חן עזריאל חוגג במדי בית"ר ירושלים | צילום: אתר ספורט 5

מכבי חיפה סיימה את מחנה האימונים באוסטריה אחרי אימון בוקר שבו נטל חלק גם ניר דוידוביץ', שנפצע אמש במהלך משחק ההפסד 2:1 לדינמו בוקרשט. הירוקים, שנמצאים בשיחות עם בית"ר ירושלים בנוגע לחן עזריאל, ינסו לצרף את החלוץ כבר ביומיים הקרובים, במטרה שיכיר את חבריו החדשים לפני ההתמודדות מול בוראץ במוקדמות ליגת האלופות, שתיערך ב-13 ביולי בקרית אליעזר. היום (שלישי) נפגש נשיא האלופה, יעקב שחר, עם איציק קורנפיין במטרה להתקדם במשא ומתן. במקביל, אלישע לוי ינסה לצרף שחקן התקפה זר נוסף לקראת המפגש עם הבוסנים.

במידה שסגל האלופה יתחזק בשני שחקני חוד, מי שישלם את המחיר יהיה ולדימיר דבאלישווילי הגיאורגי, כאשר חיפה תצטרך למצוא לו קבוצה חדשה. במקביל, באלופה מקווים שהמשא ומתן עם חיים מגרלשווילי יסתיים היום.

 

"האימונים היו טובים, התקדמנו מאוד מבחינה קבוצתית וראיתי את השיפור. יש לנו עדיין כמה ימים של עבודה לקראת בוראץ, אבל נגיע מוכנים בצורה הטובה ביותר. נוריד קצת את העומס בימים הקרובים בשביל להקל עליכם", אמר לוי לשחקנים. מאמן הירוקים הביע שביעות רצון מהתנאים וההשקעה של חניכיו, במיוחד מהשתלבות השחקנים החדשים. מי שקיבל מחמאות רבות היה הבלם הקרואטי יוריצה בוליאט.

שחקן בקבוצה לאתר ערוץ הספורט: "המחנה היה קשה מאוד פיזית, השקענו מאמץ גדול ואנחנו עם הפנים לכיוון בוראץ. יש לנו ניסיון משנה שעברה וברור לנו שנצטרך להכריע את המשחק בבית בצורה הרבה יותר משכנעת ממה שעשינו מול דינמו מינסק אשתקד בשביל לא להסתבך. אנחנו כבר מכירים את השחקנים שלהם ומקווים מאוד שלא לאכזב את האוהדים". מחר בבוקר תמריא הקבוצה חזרה לארץ לקראת המשחק ברביעי הבא במוקדמות ליגת האלופות.