גילי ורמוט: "מקווה מאוד שהבעיות של שכטר ייפתרו"

הקשר החדש של קייזרסלאוטרן סיפר גם על הפציעה שלו: "אני עובד קשה כדי לחזור לכשירות מלאה". ודיבר על העונה הבאה: "אשחק איפה שהמאמן ירצה"

גילי ורמוט, קשר הפועל תל אביב
גילי ורמוט, קשר הפועל תל אביב | צילום: רויטרס

גילי ורמוט חתם לארבע שנים בקייזרסלאוטרן, אבל טרם קיבל הזדמנות להראות את כישוריו במשחקי האימון זאת בשל העובדה שהוא עדיין מחלים מהניתוח אותו עבר עוד כשהיה שחקנה של הפועל תל אביב. על הדשא עוד לא הכירו אותו, אז האתר הרשמי של המועדון לקח על עצמו את האחריות לספק לאוהדי הקבוצה תשובות. הקשר הישראלי העניק ראיון נרחב בו דיבר על המטרות שלו מהעונה, על החבר הטוב איתי שכטר, וגם על היכן הוא היה מעדיף לשחק.

"לצערי לא זכיתי לשחק במשחקי האימון ולצערי גם לא אצא למחנה האימונים של הקבוצה", אמר ורמוט. "אני עובד קשה כדי לחזור שוב לכשירות מלאה. ולאחר מכן המטרה שלי תהיה לעשות עונה טובה ולעזור לקייזרסלאוטרן להישאר בליגה הבכירה. אני מקווה מאוד שאוכל לתרום".

 

איתי שכטר תרם קיבל את השחרור מהפועל תל אביב, אבל ורמוט מאמין כי השניים ישתפו פעולה בעונה הקרובה בגרמניה: "אנחנו חברים טובים מאוד, על המגרש ומחוצה לו. זה עוזר לנו מאוד שאנחנו ביחד בגלל ענייני השפה. אני מקווה מאוד שהבעיות שלו ייפתרו".

 

"אני יכול להיות מספר 10 קלאסי, אבל גם יכול לשחק בכנפיים", סיפר הקשר איזה סוג שחקן הוא. "זה לא כל כך משנה לי, אשחק איפה שהמאמן ירצה. האנשים במועדון מאוד נחמדים, הופתעתי לטובה גם מהעיר".