מכבי חיפה תבחר: חן עזריאל או חלוץ זר

האופמיה השנייה תגרום לעזיבת סיידו או דבלאשווילי. גאדיר בספק לבוראץ, קטן יחזור לאימונים. חודש וחצי לפני פתיחת העונה: האלופה מכרה כבר 4000 מנויים

אלישע לוי, מאמן מכבי חיפה
אלישע לוי, מאמן מכבי חיפה | צילום: אתר ספורט 5

מכבי חיפה מתחילה להיערך מחדש בכל הנוגע לרכש ישראלי להתקפת הקבוצה, זאת בעקבות ירידתם מהפרק של בן שהר שעובר לאוקזר הצרפתית ועומר דמארי שהוצג היום כשחקן הפועל תל אביב.

חיפה אמנם עשויה לחפש אופציה של חלוץ זר, אבל אם תצרף אחד כזה הדבר יחייב את עזיבת אחד מהזרים מאחר ולאלופה נכון להיום 5 זרים. על הפרק, סיידו יאיא שלא מרשים עד עתה או ולדימיר דבלאשווילי במידה ותימצא לו קבוצה בחו"ל. במקביל, נבדקות אפשרויות אחרות כמו חן עזריאל מבית"ר י-ם.

 

מוחמד גאדיר יעבור בדיקת MRI ביום שישי הקרוב כשהקבוצה תחזור ממחנה האימונים באוסטריה. בחיפה מקווים שגאדיר לא יצטרך לעבור ניתוח. בתקופה הקרובה יערוך כאדיר אימונים קלים בלבד והוא בספק גדול למשחק מול בוראץ הבוסנית במוקדמות ליגת האלופות ברביעי הבא.

הקפטן יניב קטן יחזור לאימונים מלאים אחרי שקיבל זריקה בגב. קטן נח ביומיים האחרונים בשל הכאבים בגבו. בצוות המקצועי מרוצים מהשתלבותו של ישראל זגורי בקבוצה. הקשר מקבל הרבה  דקות משחק עד כה במשחקי ההכנה, קנה את תשומת לבו של המאמן אלישע לוי ואמור להשתלב ברוטציה של חיפה. לירוקים אין כל כוונה לשחרר את השחקן לאחר שחזר משנת השאלה בהפועל פ"ת.

 

אתמול השיגה חיפה ניצחון ראשון במשחק ההכנה השלישי שערכה במחנה, 0:2 על ויקטוריה פלזן הצ'כית. את השערים לאלופה כבשו גוסטבו בוקולי ו-וויאם עמאשה שרשם את שערו הראשון בקבוצה אליה הגיע מקרית שמונה.

 

ביום חמישי תיערך המסע"ת המסורתית של חיפה לפתיחת העונה בה יוצגו הספונסר החדש ושחקני הרכש. האירוע יתקיים במלון מרידיאן בעיר בשעה 18:30. כחודש וחצי לפני פתיחת העונה מכרה חיפה כבר כ-4000 מנויים.